Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Even zonder gekheid; heel fraai, in beiden zit een mooi lijnenspel, waardoor de bijna in het midden gelegen horizon absoluut niet storend is.
Ik denk eerder een meerwaarde.
Groet,
Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................
Om heel eerlijk te zijn ben ik wel tevreden met de tweede maar de eerste zie ik zelf "iets mis mee". Kleuren vind ik wel geslaagd maar de onderkant van de pier komt gelijk met de horizon wat eigenlijk niet zo had gemoeten. Ietsje meer door de knieen en het was beter geweest.
De centale cq. middengeplaatste horizon dat doe ik eigenlijk expres. In dit geval wil ik de weidsheid benadrukken van land en lucht... dan de horizon in het midden... maar kijk maar naar andere foto's van mijn hand. Ik laat heel vaak de horizon exact in het midden.
Mooie foto's hoor. Ik zie wel iets raars op foto 1 bij de bovenrand van de zee, een verspringend blauw randje? Zijn het soms 2 opnames die samengevoegd zijn?