De eerste foto vind ik de mooiste!
zee foto's
bedankt, voor iedereen zijn best wel positieven reaktie.
om er toch nog wat technies details in te gooien, een hele kleine review van de sigma f 1.4 30mm op een D80.
Het is een best wel zware (metaal achtige)lens die super snel autofocust maar ook soms autofocust waneer ik dat niet wil.
aan de zijkanten is hij erg blur achtig. (kan soms mooi zijn meestal niet)
De kleur is redelijk. Scherpte in het middel gemiddeld (zeker niet in vergelijk met nikon 1.8 50mm)
de lengte van de lens vind ik wel lekker.
ik zou hem niet nog eens kopen. dan zou ik gaan voor Nikon 2.0 28mm
lichtsterk is hij het zelfde als mijn Nikon af non d 50mm 1.8 old style
De communicatie met een flitser is vreemd genoeg ook niet het zelfde als een nikon lens helaas.
Mijn waardering is dan ook een 6.5
om er toch nog wat technies details in te gooien, een hele kleine review van de sigma f 1.4 30mm op een D80.
Het is een best wel zware (metaal achtige)lens die super snel autofocust maar ook soms autofocust waneer ik dat niet wil.
aan de zijkanten is hij erg blur achtig. (kan soms mooi zijn meestal niet)
De kleur is redelijk. Scherpte in het middel gemiddeld (zeker niet in vergelijk met nikon 1.8 50mm)
de lengte van de lens vind ik wel lekker.
ik zou hem niet nog eens kopen. dan zou ik gaan voor Nikon 2.0 28mm
lichtsterk is hij het zelfde als mijn Nikon af non d 50mm 1.8 old style
De communicatie met een flitser is vreemd genoeg ook niet het zelfde als een nikon lens helaas.
Mijn waardering is dan ook een 6.5
Zullen we het omdraaien?mike schreef:Sorry Mikemix,
Ik wist niet dat er zo vel gereageerd zou gaan woden. Ik zie topic de zee, en dus plaats er wat foto's op.
Als je er moeite mee hebt, kan je toch gewoon een pb tje sturen, en zeggen dat dit niet mag.
Gr. Mike
Je stuurt een pb naar de topicstarter met het verzoek of je jou foto's erbij mag plaatsen. Dit vermeld je dan ook in je post.
En zoals gezegd, als iemand vind dat er meer foto's van dat onderwerp geplaatst kunnen worden staat er "Verzamel" bij.
Groeten Raymond
- mike
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Sorry Mikemix en Raymond,
De foto's zijn weg, en zal niks meer plaatsen.
Heb geen zin in een onzinnige aanval, omdat ik een foutje heb begaan met het plaatsen van de foto's.
Ik geloof het verder wel met julie site. Helaas. Heb al vaker onzinnnige en aanvallende discussies gevolgd, en met verbazing reacties gelezen op elkaar. In het verkeer moet je vandaag de dag al oppassen met wat je doet, maar op dit forum schijnbaar ook.
Een foutje is menselijk, maar sommige kunnen dat niet accepteren, en vinden dan dat ze meteen ongezoute kritiek moeten leveren.
Succes verder.
Gr Mike
De foto's zijn weg, en zal niks meer plaatsen.
Heb geen zin in een onzinnige aanval, omdat ik een foutje heb begaan met het plaatsen van de foto's.
Ik geloof het verder wel met julie site. Helaas. Heb al vaker onzinnnige en aanvallende discussies gevolgd, en met verbazing reacties gelezen op elkaar. In het verkeer moet je vandaag de dag al oppassen met wat je doet, maar op dit forum schijnbaar ook.
Een foutje is menselijk, maar sommige kunnen dat niet accepteren, en vinden dan dat ze meteen ongezoute kritiek moeten leveren.
Succes verder.
Gr Mike
Laatst gewijzigd door mike op ma feb 18 2008 8:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Gaat het hier over tenen of over tenen?
Vind de laatste reactie een beetje kinderachtig. Heb net het hele topic doorgelezen, maar kan nu niet zeggen dat Mikemix of Roeree erg fel of onheus ergens op gereageerd hebben. Het lijkt me niet meer dan normaal dat wanneer je ergens net komt kijken dat je even kijkt wat de gewoonten en regels op dat forum of die omgeving zijn. En dan reageren als Mike of Frank B vind ik wat overtrokken en vooral binnen dit forum niet passen.
Vind de laatste reactie een beetje kinderachtig. Heb net het hele topic doorgelezen, maar kan nu niet zeggen dat Mikemix of Roeree erg fel of onheus ergens op gereageerd hebben. Het lijkt me niet meer dan normaal dat wanneer je ergens net komt kijken dat je even kijkt wat de gewoonten en regels op dat forum of die omgeving zijn. En dan reageren als Mike of Frank B vind ik wat overtrokken en vooral binnen dit forum niet passen.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning