Muiderslot

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Nosomoho

Bericht door Nosomoho » ma feb 18 2008 12:08 pm

Hoi Remco,

Ik denk ook iets meer naar links gelopen en dan meer kasteel vast leggen, de kleuren zijn inderdaad wel goed zeker de lucht! alleen weer jammer van de vliegtuig lijnen wolkje was mooier geweest maar dat heb je natuurlijk niet altijd voor het uitzoeken helaas.

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » ma feb 18 2008 12:30 pm

Remco, die graffiti mag er inderdaad wel af, die masten in geen geval. Die horen bij het Muiderslot. En voor mij mag er ook een flink stuk lucht af...
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

De Put

Bericht door De Put » ma feb 18 2008 2:04 pm

Nosomoho schreef:Hoi Remco,

Ik denk ook iets meer naar links gelopen en dan meer kasteel vast leggen, de kleuren zijn inderdaad wel goed zeker de lucht! alleen weer jammer van de vliegtuig lijnen wolkje was mooier geweest maar dat heb je natuurlijk niet altijd voor het uitzoeken helaas.
Weet je, ik vind het zelf wat lastig fotograferen... watertrappelend met de camera boven mijn hoofd ;-)
Die lijnen zijn makkelijk te vervangen door wolkjes, maar daar had ik helaas de tijd gewoon niet voor..... Misschien geheel wegklonen, maar dan vinden jullie hem helemaal te minimalistisch....

Ik zou hem ook nog vierkant kunnen croppen, maar dan verlies ik het diepe blauw. Tot slot zou ik nog kunnen proberen om het blauw te verkleinen tot een vierkante beelduitsnede en vervolgens de rest weg te snijden....

Jullie gaan hem nog mooi vinden hoor :-) Geef me ff de tijd...

Groeten,
Remco

GdP

Bericht door GdP » ma feb 18 2008 2:56 pm

De Put schreef:
Nosomoho schreef:Hoi Remco,

Weet je, ik vind het zelf wat lastig fotograferen... watertrappelend met de camera boven mijn hoofd ;-)
Die lijnen zijn makkelijk te vervangen door wolkjes, maar daar had ik helaas de tijd gewoon niet voor..... Misschien geheel wegklonen, maar dan vinden jullie hem helemaal te minimalistisch....

Ik zou hem ook nog vierkant kunnen croppen, maar dan verlies ik het diepe blauw. Tot slot zou ik nog kunnen proberen om het blauw te verkleinen tot een vierkante beelduitsnede en vervolgens de rest weg te snijden....

Jullie gaan hem nog mooi vinden hoor :-) Geef me ff de tijd...

Groeten,
Remco
Doe maar rustig aan. :)

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » ma feb 18 2008 3:47 pm

We hebben alle tijd! 8)
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN