Probeersel fotoborder

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Perry Timmers

Probeersel fotoborder

Bericht door Perry Timmers » wo feb 20 2008 7:33 pm

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, en natuurlijk het positieve commentaar van jullie

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

Perry

Dennis71

Bericht door Dennis71 » wo feb 20 2008 7:35 pm

Het schreeuwt een beetje. Ik zou zowieso een andere kleur kiezen, naast het lettertype.

Tammo Schut

Bericht door Tammo Schut » wo feb 20 2008 7:37 pm

Foto 1 vind ik een leuke foto.
Foto 2 : de muur te donker, ik zie te weinig doortekening (of mijn monitor staat niet goed afgesteld.

Tammo

Tammo Schut

Bericht door Tammo Schut » wo feb 20 2008 7:41 pm

Bij het kiezen van een letertypekleur vraag ik mij wel eens af of je niet beter een kleur kan kiezen die bij de foto past. Dus geen standaardkleur.
Deze is trouwens wel fel.

Tammo

Walkaboutfun

Bericht door Walkaboutfun » wo feb 20 2008 8:21 pm

Persoonlijk vind ik de kleur van je lettertype nogal wat afleiden van de foto!
Mijn ogen dwalen telkens van de foto's naar de tekst, dat is natuurlijk ook niet de bedoeling denk ik! Prachtige foto van die wolf zeg!

Frederix

Re: Probeersel fotoborder

Bericht door Frederix » wo feb 20 2008 9:16 pm

ptimmers schreef:Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, en natuurlijk het positieve commentaar van jullie
Alleen positief commentaar? . . . .

Nicole
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Nicole » wo feb 20 2008 9:24 pm

haha.. ja dat heeft hij slim ingepakt !!
Foto 1 vind ik mooi .. mooie hond ook.
De dubbele kader is wat afleidend. Maar kaders zijn zo persoonlijk.
Foto 2 zijn de bloemetjes erg leuk gedaan ervoor. Jammer dat de kerk zo donker is.
NAS Buikpijn

GdP

Bericht door GdP » do feb 21 2008 12:41 am

Ik vind z’n brede zwarte rand te dominant. Dat is die hond trouwens ook.
Ik heb ook z’n exemplaar.

Afbeelding

Perry Timmers

Bericht door Perry Timmers » do feb 21 2008 8:14 am

bedankt voor jullie commentaar zover

een kader om foto's is ook heel persoonlijk, maar soms dan zie je iets maar weet je niet precies wat er mis is met het geheel dus vandaar dit probeersel en vraag.

ik ga dit weekend eens kijken of ik het script nog iets kan aanpassen zodat de border links,rechts en boven iets minder dominant is. en een betere kleur zoeken natuurlijk, rood vind ik persoonlijk een mooie kleur maar iets minder opvallend rood misschien.

De hond is ook dominant, dat klopt hij denkt dat hij 2 bij 2 meter is en dat is goed te merken tegen de 4 akita's die we ook nog hebben lopen.

met positief commentaar bedoel ik natuurlijk commentaar waar ik iets aan heb :wink:

dat foto 2 niet geheel goed gelukt is weet ik maar het ging mij even over horizontaal en een verticale positionering van de foto's.

Jolanda
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Jolanda » do feb 21 2008 12:15 pm

Mijn commentaar op het kader:

ik denk dat je het schaduwrandje rondom de foto (dus binnen het zwarte kader) achterwege moet laten, dat maakt het nogal druk.
De kleur van de tekst is wat opvallend, tekst wellicht wat groot. Ik zou ook de streep tussen de teksten doortrekken tot onder de titel van je foto. Daarmee bedoel ik dus dat je de titel van de foto daarmee onderlijnt. Keuze van het lettertype is heel persoonlijk, dit lettertype spreekt mij ook wel aan, alhoewel mijn voorkeur uitgaat naar 'fun'-letters, maar ja , dat is de aard van het beestje...

Ben zelf ook aan het experimenteren geslagen, inmiddels heeft een zwart kader ook mijn voorkeur gekregen, met daarbij witte letters.

Enfin, succes ermee!

Jolanda
click voor mijn foto's op flickr.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”