02.

03.

Frederix schreef: Hmmm . . . .
Tsja, ik weet het eigenlijk niet. Ik heb iets met graffiti. De foto's zijn technisch best wel goed, maar ik mis in jouw foto's de sfeer van graffiti. Het skateboard ziet er te mooi, te nieuw uit. Ik weet niet hoe ik het onder woorden moet brengen, vandaar hmmm. . . . .Gabees schreef:Frederix schreef: Hmmm . . . .
Hmmm....tja.... is dat positief of negatief?!
Het idee is goed!Frederix schreef:Tsja, ik weet het eigenlijk niet. Ik heb iets met graffiti. De foto's zijn technisch best wel goed, maar ik mis in jouw foto's de sfeer van graffiti. Het skateboard ziet er te mooi, te nieuw uit. Ik weet niet hoe ik het onder woorden moet brengen, vandaar hmmm. . . . .Gabees schreef:Frederix schreef: Hmmm . . . .
Hmmm....tja.... is dat positief of negatief?!
Misschien is wat meer pit in de foto's beter, past wel beter bij graffiti:
Als je ze niet goed vindt haal ik ze weer weg.
Zoals ik ook al aangaf vind ik een dergelijke bewerking - meer pit - bij dit onderwerp prima passen.Frederix schreef:Misschien is wat meer pit in de foto's beter, past wel beter bij graffiti:
Dat blijft altijd het dilemma, geef je de werkelijkheid zo goed mogelijk weer of probeer je de sfeer zo goed mogelijk te pakken. Dat is bovendien erg persoonlijk.Nikon Gino schreef:Ik vind eerlijk gezegd de originele van Gaby veel mooier, die kleuren zullen zeker veel dichter bij de werkelijkheid liggen.
De nabewerkte zijn mijns inziens veel te fel, vooral de wieltjes van het skateboard geven bijna licht.
Mvg, Gino