D70s

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
Plaats reactie
robn

D70s

Bericht door robn » wo okt 25 2006 8:39 am

Misschien een rare vraag......

Ik heb van de zomer een D70s gekocht en heb nu al een flink aantal foto's gemaakt. Ik wil nu meer weten van de mogelijkheden en heb dus de hele handleiding doorgelezen. Helaas werkt dat zo niet bij mij en ik ben eigenlijk een mannetje van de praktijk. Als ik iets zie dan leer ik het heel snel.
Ik ben vervolgens naar een lokale fotoclub geweest om te kijken of ze mij verder kunnen helpen..... helaas, weinig mensen met Nikon en nog velen die analoog fotograferen.

Nu mijn vraag :) zijn er D70s gebruikers in de buurt van Ridderkerk die met mij de mogelijkheden van de D70s willen uitleggen/uitproberen??

Gr. Rob

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » wo okt 25 2006 8:44 am

Hallo Rob,

Ik adviseer je Capture NX te downen van de Nikon site. Hiermee kun je achteraf een heleboel instellingen van je camera wijzigen, tenminste als je in NEF formaat schiet. Je zult merken dat je heel snel de verschillende instellingen leert kennen en gebruiken.
Ik woon helaas in Noord-Holland, anders had ik best met jou op pad willen gaan. Ook ik ben nog steeds lerende.
Overigens zo'n rare vraag is dat niet hoor.

Succes!

Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

Marten
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Marten » wo okt 25 2006 9:44 am

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”