Ben ik na eindeloos wikken en wegen overgegaan op digitaal, en wat zie ik?

Gaan ze allemaal over van digitaal naar analoog!

En zien die foto’s er bovendien ook nog eens goed uit.

Tjonge, tjonge.
Waar is die F6 nu weer gebleven?

Hoi Cees,chip54 schreef:De dag na de stadswandeling in Antwerpen op de fiets richting Loosdrecht. De F5 met 35/2.0 mee en nog een flink stuk z/w film erin. Hier een paar foto's van wat er onderweg zoal te zien is. Gisteravond bij Skippy thuis gedigitaliseerd.
1.
2.
3.
4.
Gerrit, het gaat prima zo, toch? Als je jouw F6 weer hebt gevonden, ga je hem toch ook weer lekker gebruiken?GdP schreef:Het moet nu toch niet gekker worden.![]()
Ben ik na eindeloos wikken en wegen overgegaan op digitaal, en wat zie ik?![]()
Gaan ze allemaal over van digitaal naar analoog!![]()
En zien die foto’s er bovendien ook nog eens goed uit.![]()
Tjonge, tjonge.
Waar is die F6 nu weer gebleven?![]()
Hoi Skippy, volgens mij krijg jij het "ouderwets" druk met al dat analoge gefotografeer van forumgenoten.Skippy schreef:Nu pas gepost Cees? Ik ben tot diep in de ochtend wakker gebleven in afwachting van dit mooischip54 schreef:Gisteravond bij Skippy thuis gedigitaliseerd.![]()
Fraaie platen hoor, blijkbaar het resultaat van een dag vol inspiratie
Hoi Cees,chip54 schreef:Daar zit ik wel over te denken, ja. Is wel erg mooi en daarbij, ik heb ook nogal wat oude negatieven....ALE schreef:Dat ziet er super uit Cees !! Ga je nu ook een scanner aanschaffen ?
Cheers,
ALE
Hoi Fred,Frederix schreef:Hoi Cees,chip54 schreef:Daar zit ik wel over te denken, ja. Is wel erg mooi en daarbij, ik heb ook nogal wat oude negatieven....ALE schreef:Dat ziet er super uit Cees !! Ga je nu ook een scanner aanschaffen ?
Cheers,
ALE
Wellicht is dan de aanschaf van een filmscanner te overwegen. Ik heb zowel de Nikon Coolscan IV ED als wel de Epson V500 in gebruik. Voor kleinbeeld zweer ik bij de Nikon Coolscan IV ED, daar kan de Epson toch niet tegen op, de Epson gebruik ik voor rolfilm (uit mijn Agfa Click en Clack)
Die F6 moet je dan toch maar weer uit de mottenballen halen, Gerrit!GdP schreef:Het moet nu toch niet gekker worden.![]()
Ben ik na eindeloos wikken en wegen overgegaan op digitaal, en wat zie ik?![]()
Gaan ze allemaal over van digitaal naar analoog!![]()
En zien die foto’s er bovendien ook nog eens goed uit.![]()
Tjonge, tjonge.
Waar is die F6 nu weer gebleven?![]()
Ben geboren in Nederhorst den Berg, om de hoek bij Kortenhoef en 's Gravenland. Heel vaak door heen gefietst naar school en rij nog regelmatig hier langs als ik naar Opa&Oma gachip54 schreef:Kom jij uit 'deze' buurt?Maud schreef:Lekker die foto's van 'thuis' te zien
Heb nog analoge Minolta liggen, zal ik eens....Frederix schreef:Leuk Hans, gewoon doen! Hoe meer analoge zielen, hoe meer vreugd.hans1956 schreef:Mooie foto's Cees.
Denk dat ik mijn F80 ook maar weer eens van stal haal!!
Gr. Hans
inderdaad, gewoon doen, maar dan ook zwart/wit! Kom maar langs!Frederix schreef:Tuurlijk, gewoon doen . . . .Maud schreef:Heb nog analoge Minolta liggen, zal ik eens....Frederix schreef: Leuk Hans, gewoon doen! Hoe meer analoge zielen, hoe meer vreugd.