Noel, portret

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Marco

Bericht door Marco » vr feb 22 2008 11:21 pm

Dat noemt men andermans veren :roll:

Meer zeg ik er niet over.

Arabia
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Arabia » vr feb 22 2008 11:23 pm

Dat is lekker. Zit de hele tijd te "poggen" op zijn fotografische kunde en photoshop gebruik!!
Plaatst hij zonder schroom de foto welke juist niet door hem "gemaakt" is.

Lekker jong!! :shock:

Snel een slotje en een flinke berisping!!

Groet'n
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...

soulpic
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door soulpic » za feb 23 2008 12:11 am

@ roeroe:

Je bent wel erg fan me he, je volgt me overal :wink:

@ Iedereen:

Ik heb de foto evengoed op zoom.nl geplaatst omdat ik persoonlijk niet vind dat er drastische bewerkingen zijn plaatsgevonden. Het was en zal ook nooit mijn bedoeling worden om foto's gemaakt (of drastisch bewerkt) te plaatsen op dergelijke foto site's/fora's.

Daarbij heb ik ook nooit, hier niet en nergens anders gezegd dat ik "fotografische kunde" en Photoshop totaal beheers. Dat maken jullie er min of meer van. Het enigste wat ik gedaan heb is de foto hergeplaatst op zoom.nl en flickr.com onder de naam Noel. Voor de rest nergens gezegd: DAT is MIJN bewerking hoor :!: of iets in die trant van.

Als jullie een foto zouden posten, en die is in je voordeel bewerkt zouden jullie dat ook op prijs stellen (diegene daar eventueel voor bedanken) en herplaatsen in je eigen documenten en ergens op 't internet.

Jullie maken een beetje van een mug een olifant als je het mij vraagt.
"Imagination is far more important than knowledge"

roeree

Bericht door roeree » za feb 23 2008 12:19 am

soulpic schreef:@ roeroe:

Je bent wel erg fan me he, je volgt me overal :wink:

@ Iedereen:

Ik heb de foto evengoed op zoom.nl geplaatst omdat ik persoonlijk niet vind dat er drastische bewerkingen zijn plaatsgevonden. Het was en zal ook nooit mijn bedoeling worden om foto's gemaakt (of drastisch bewerkt) te plaatsen op dergelijke foto site's/fora's.

Daarbij heb ik ook nooit, hier niet en nergens anders gezegd dat ik "fotografische kunde" en Photoshop totaal beheers. Dat maken jullie er min of meer van. Het enigste wat ik gedaan heb is de foto hergeplaatst op zoom.nl en flickr.com onder de naam Noel. Voor de rest nergens gezegd: DAT is MIJN bewerking hoor :!: of iets in die trant van.

Als jullie een foto zouden posten, en die is in je voordeel bewerkt zouden jullie dat ook op prijs stellen (diegene daar eventueel voor bedanken) en herplaatsen in je eigen documenten en ergens op 't internet.

Jullie maken een beetje van een mug een olifant als je het mij vraagt.
Tja deze reactie zegt genoeg dunkt me..... I'll rest my case...

Groeten Raymond
Your biggest fan...... I guess.... mayby....

Jaap Driest
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door Jaap Driest » za feb 23 2008 12:29 am

Wat ik zeg: "You can quicker train a monkey".

Maar we moeten ook niet te zwaar vallen over deze jongen.
Hij is 17. Hij komt met veel zelfvertrouwen en een grote mond hier binnenvallen en hij wordt door iedereen op z' vingers getikt. Terecht hoor, maar wat mij betreft mag ie z' bravour wel houden; hij moet alleen nog wat bescheidenheid leren. Want voor een kind van 17 maakt ie geen slechte foto's, vind ik.
D800 D700 FE FM FM3A X100T X70 X-E2

Patrick
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » za feb 23 2008 12:49 am

soulpic schreef:Het enigste wat ik gedaan heb is de foto hergeplaatst op zoom.nl en flickr.com onder de naam Noel. Voor de rest nergens gezegd: DAT is MIJN bewerking hoor :!: of iets in die trant van.
Dat hoef je ook niet erbij te zetten! Je moet er ook niet bijzetten dat je hem zelf gemaakt hebt; dat neemt iedereen vanzelf aan. Je moet erbij zetten dat het NIET jouw bewerking is.

je blijft een heel raar mannetje! :cry:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

rik6230

Bericht door rik6230 » za feb 23 2008 1:00 am

Vanwaar deze agressie ? Ik heb schijnbaar iets gemist. Zeker foto 1 vind ik het aankijken meer dan waard. Intrigerend en veel sfeer. Technisch niet perfect ? Dat zal wel. Ik kijk hier graag naar en niet alleen omdat het een "mooie" meid is.

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » za feb 23 2008 1:25 am

rik6230 schreef:Vanwaar deze agressie ?
Lees je wel alles dan? :roll:

Soulpic heeft een bewerking gemaakt door een ander op Zoom.nl gezet zonder er even bij te zetten dat het niet zijn bewerking was. Niet zo netjes natuurlijk...
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

rik6230

Bericht door rik6230 » za feb 23 2008 1:29 am

Jaap Driest schreef:Wat ik zeg: "You can quicker train a monkey".

Hij is 17. Hij komt met veel zelfvertrouwen en een grote mond hier binnenvallen en hij wordt door iedereen op z' vingers getikt. Terecht hoor, maar wat mij betreft mag ie z' bravour wel houden; hij moet alleen nog wat bescheidenheid leren. Want voor een kind van 17 maakt ie geen slechte foto's, vind ik.
Ik lees dit nu pas. Wat een arrogante, vervelende en kleinerende opmerking. Schrijf jouw reactie dan tenminste in eerste persoon enkelvoud of ben je opzoek naar steun? Van mij krijg jij die niet !!

Patrick
Clublid
Clublid
Contacteer:

Bericht door Patrick » za feb 23 2008 1:33 am

rik6230 schreef:
Jaap Driest schreef:Wat ik zeg: "You can quicker train a monkey".

Ik lees dit nu pas. Wat een arrogante, vervelende en kleinerende opmerking. Schrijf jouw reactie dan tenminste in eerste persoon enkelvoud of ben je opzoek naar steun? Van mij krijg jij die niet !!
Ga alsjeblieft geen ruzie maken over Soulpic. Dit draadje staat helaas niet op zichzelf. Soulpic heeft in een korte tijd een aardige "reputatie" weten op te bouwen.

Neemt niet weg dat het ook allemaal niet zo onaardig hoeft. Negeren is waarschijnlijk verstandiger.... maar wel heel moeilijk! :twisted:

rik6230

Bericht door rik6230 » za feb 23 2008 2:02 am

PatrickP schreef:
rik6230 schreef:Vanwaar deze agressie ?
Lees je wel alles dan? :roll:

Moet dat "lezen" invloed hebben op mijn mening over deze foto's ? Ik vind deze foto's qua kwaliteit boven-gemiddeld in verhouding wat hier gepresenteerd wordt. Sommige reacties in dit topic vind ik op de man en onder de maat, hoe vervelend jullie (sommigen) "Soulpic" ook vinden.

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » za feb 23 2008 3:15 am

Hoe het ook is, het moet natuurlijk niet zo worden dat de naam soulpic meteen de foto's naar beneden haalt.
Hij reageert wel eens op een manier van "mwah, ik zou het anders zeggen" maar so what......

Hij post in ieder geval foto's en doet daar dan wel of niet wat mee. Niet naar ieder's zin maar dat kan zowiezo niet.

Marco

Bericht door Marco » ma feb 25 2008 6:22 pm

Ehhh, de bewerking van Geofgraphic staat inmiddels ook te pronken op DPZ

:shock: :shock: :shock:

groet,
Marco

Corné Goud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Corné Goud » ma feb 25 2008 6:34 pm

Jammer dit allemaal......... :roll:

Ik vind 2 het beste is een mooie meid en een mooie foto.

Gr Corné Goud
Met vriedelijke groet Corné Goud
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/

roeree

Bericht door roeree » ma feb 25 2008 6:35 pm

Marco Handgraaf schreef:Ehhh, de bewerking van Geofgraphic staat inmiddels ook te pronken op DPZ

:shock: :shock: :shock:

groet,
Marco
En uhhhhh ze zijn wel goed daar... de eerste de beste zegt gelijk dat hij de basisbegrippen moet leren :-)

Daar hebben wij met z'n allen toch heel wat meer moeite voor gedaan om dat geduldig aan zijn verstand te brengen.....

Groeten Raymond

Gesloten

Terug naar “Foto presentaties”