Frederix ik vond dat je deze even moest zien...
Groetjes Eelco
Hoi Eelco, krijgen we nu te zien hoe jullie plafond eruit ziet??? Schitterend!D-80's schreef:Tsja, en dan ben je anderhalf jaar en je wilt dan ook graag een "foto" maken![]()
Frederix ik vond dat je deze even moest zien...
Groetjes Eelco
Dat denk je, die auto staat meer stil dan dat 'ie rijdt! En als we (ik) al weggaan, dan ook nog meestal op de fiets , met de trein of de auto van Janneke!D-80's schreef:chip54 schreef:Ben best benieuwd! De mijne vergeet ik de hele tijd, zit in de deur van de auto......Dus Cees, wat houdt je tegen.
Je komt per week vaak genoeg in de buurt van dit cameraatje....
Groetjes Eelco
Hoi Eelco en Monique,D-80's schreef:Vandaag de laatste plaatjes in Arnhem geschoten, dinsdag moet Monique weer werken, dus als alles goed gaat heb ik in de loop van de week de foto's...
misschien valt het wel enorm tegen...
![]()
't kan natuurlijk ook erg meevallen :mrgreen:
We zien wel...
Groetjes Eelco
Ik hoop dat je voor die tijd het filmpje heb volgeschoten en dat we het resultaat hier te zien krijgen.GdP schreef:Ik heb er pas nog één uit elkaar gehaald. Blijkt gewoon een recycling product te zijn.
Zal straks eens naar de auto lopen!Frederix schreef:Hoi Cees,chip54 schreef:Ben best benieuwd! De mijne vergeet ik de hele tijd, zit in de deur van de auto......
Deurtje open, cameraatje eruit, deurtje weer dicht en foto's maken . . . :mrgreen:
D-80's schreef:Vandaag de laatste plaatjes in Arnhem geschoten, dinsdag moet Monique weer werken, dus als alles goed gaat heb ik in de loop van de week de foto's...
misschien valt het wel enorm tegen...
![]()
't kan natuurlijk ook erg meevallen :mrgreen:
We zien wel...
Groetjes Eelco
Eelco, Monique, Cees, jullie houden de spanning er wel goed in zeg! Of heb ik misschien een paar postings gemist????chip54 schreef:Zal straks eens naar de auto lopen!Frederix schreef:Hoi Cees,chip54 schreef:Ben best benieuwd! De mijne vergeet ik de hele tijd, zit in de deur van de auto......
Deurtje open, cameraatje eruit, deurtje weer dicht en foto's maken . . . :mrgreen: