Sprakeloos...
- Ed Post
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Bij wie heb je die vandaan??? Via Ebay??Geofgraphic schreef:mikemix schreef:Hey, gefeliciteerd!
Scheelde het nog veel?
uuhh nou....1180 + 20 Euro verzendkosten...ja dus!!
Heb er netjes een bon (in Yens, but who cares) op naam bijgekregen.

Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
- ahhveurink
- Forumlid
- Contacteer:
Maud schreef:Heel veel succes en plezier ervan! Kijk uit naar je eerste foto's met de D300..
Die heb je al gezien en zelfs op gereageerd

http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 371#110371
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Lijkt me een mooi moment, dat uitpakken. Heb je nu gewoon geluk gehad met betrekking toto naheffing invoerrechten en zo. Of biedt deze firma een speciale truc?
By the way: had hem deze week ook willen hebben, maar werd geveld door griep. Het hele gezin ligt plat en mijn geplande reisje naar Foto Patent in Utrecht afgelopen donderdag heb ik tandenknarsend moeten laten schieten.
By the way: had hem deze week ook willen hebben, maar werd geveld door griep. Het hele gezin ligt plat en mijn geplande reisje naar Foto Patent in Utrecht afgelopen donderdag heb ik tandenknarsend moeten laten schieten.
Man sieht was man weiss - http://www.erfgoedfoto.nl
blijft een "geluk" spelletje.Jos schreef:Lijkt me een mooi moment, dat uitpakken. Heb je nu gewoon geluk gehad met betrekking toto naheffing invoerrechten en zo. Of biedt deze firma een speciale truc?
Laatst gewijzigd door Geofgraphic op zo feb 24 2008 10:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
mooi
Heel veel geluk met je D300 Geofgraphic, we zien uit naar de resultaten.
Groetjes George
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
risico
Ook ik overweeg me zelf om een aankoop via hong kong of de usa te doen, maar mijn vraag is eigenlijk wat nu de preciese risico's zijn als je wordt gepakt? Wat is ongeveer het totaal bedrag wat je dan moet betalen? Uitgaande dus van het negatieve, blijft het dan nog steeds rendabel. Ik heb een keer een nieuwe MD 200 grip uit hongkong over laten komen en dat ging perfect, maar tja dat ging over een bedrag van €95.- .
ik hoor graag van je
ik hoor graag van je