Tammo
Lente ! (VERZAMEL)
- Fotofreak
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Katjes kan je zien op een van m'n vorige lentefoto's-
De bloeiwijze van de els zijn de lange gele sliertjes en de vruchtjes de 'propjes'
Pim
Er zitten weleens katjes in de elzen, maar dat is een ander soort.....
De bloeiwijze van de els zijn de lange gele sliertjes en de vruchtjes de 'propjes'
Pim
Er zitten weleens katjes in de elzen, maar dat is een ander soort.....
vr gr Pim [Fotofreak ]
http://www.flickr.com/photos/pimdik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/pimdik/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Ko
'Lekkere' platen weer zeg. Ga door ga door
.
De Put. Het is inderdaad echt geen vervelende foto om naar te kijken hoor, integendeel. over je kader. Ten 1e, zoveel mensen ,zoveel meningen. dus doe vooral wat je zelf mooi vindt.
wat ikzelf mooi vind hangt ook van de foto af. De ene keer is een wit kader fraai, een andere foto juist een zwarte, of een wazig doorzichtig. gewoon even wat kaders proberen dus.
De Put. Het is inderdaad echt geen vervelende foto om naar te kijken hoor, integendeel. over je kader. Ten 1e, zoveel mensen ,zoveel meningen. dus doe vooral wat je zelf mooi vindt.
wat ikzelf mooi vind hangt ook van de foto af. De ene keer is een wit kader fraai, een andere foto juist een zwarte, of een wazig doorzichtig. gewoon even wat kaders proberen dus.
-
GdP
Geplaatst: Gisteren om 5:21 pm Onderwerp: (Geen Onderwerp)
Zo, die knalde even mijn beeldscherm binnen! Mooi hoor.
Tammo
Ik krijg ook steeds meer lol met die digitale camera.Ja, die kun je niet missen!
Mooi!

Met het Close-up filter No. 4T. De resultaten vallen mij niet tegen. Dat wordt voorlopig geen nieuw objectief voor macro-fotografie.
-
GdP
- Cees
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
De foto uit de eerdere post is gemaakt met dat filter.....PatrickP schreef:Vind je niet dat de overgangen bij de witte tekst en bij de lichtmetalen ringen op je objectief erg lelijk zijn? Alles paars...GdP schreef:Met het Close-up filter No. 4T. De resultaten vallen mij niet tegen. Dat wordt voorlopig geen nieuw objectief voor macro-fotografie.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
-
GdP
PatrickP schreef:Vind je niet dat de overgangen bij de witte tekst en bij de lichtmetalen ringen op je objectief erg lelijk zijn? Alles paars...GdP schreef:Met het Close-up filter No. 4T. De resultaten vallen mij niet tegen. Dat wordt voorlopig geen nieuw objectief voor macro-fotografie.
Die foto is nog gemaakt met de Hewlett Packard Photosmart M627.