BL-3 eindelijk leverbaar.
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
BL-3 eindelijk leverbaar.
Drie maand geleden, toen ik de D300 plus MB-D10 in ontvangst mocht nemen, heb ik direct een BL-3 besteld.
En waarachtig, vandaag werd ik gebeld dat ie er was.
Drie maand levertijd op een dopje....
En waarachtig, vandaag werd ik gebeld dat ie er was.
Drie maand levertijd op een dopje....
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Grappig, ik heb een half uur geleden net je stukje gelezen, waarin je je nogal opwond over een stukje plastic dat maar niet leverbaar wasRoelof schreef:Ik ben er ook blij mee, ik moest het alleen even kwijt.

Nu meteen eentje halen zeker ?
groet,
Marco
Laatst gewijzigd door Marco op za mar 01 2008 7:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik heb hem al gehaald.Nu meteen eentje halen zeker ?
Toen ik werd gebeld, zat ik nog in Emmen, dus ik heb er wel voor gezorgd dat ik voor vijf uur terug in Hoogeveen was, zodat ik hem direct op kon halen.

Uitgesproken luxe verpakt, trouwens.
Doosje met daarin een plastic zakje, met daarin een etuitje, met daarin een plastic zakje, met daarin een BL-3.
't Is niet helemaal een stukje plastic, trouwens. Als ik goed kijk, dan zie ik minstens dertien verschillende onderdelen, de negen schroefjes die ik kan zien niet meegerekend. Aan het gedrag van het ding weet ik zeker dat er nog een veertje ofzo in zit, dus een en anders is toch al gauw samengesteld uit zo'n 30 onderdelen.
Maar toch nog niet zo complex als een complete camera.
Etuitje dat er bij zit is niet zo groot dat de complete MB-D10 erin past, maar wel een BL-3 met EN-EL4a, misschien is daar over nagedacht.
Bij nadere inspectie blijkt het eenzelfde etuitje te zijn als er ook al bij de MB-D10 zat, waarin je de MS-D10 (voor penlites) of de MS-D10EN (voor EN-EL3e) kunt opbergen, afhankelijk van wie van de twee er in de MB-D10 zit.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
BL-3 lag al maanden klaar... :mrgreen:
...maar het etuitje moest nog gemaakt worden
...maar het etuitje moest nog gemaakt worden

www.harrysegers.nl D3+D300+D750 AF-S 14-24/2.8; AF-S 17-35/2.8; AF-S 28-70/2.8; AF-S 70-200 VR/2.8; AF-D 50/1.8; AF-S 105 2.8 VR; TC17EII; Dr-5; SB 900; SB 800; Pixma_Pro9000; B&W case 61; NX2; iMAC 27" i7 en MacBookPro i5 17" 8GB