Foto's Rallysprint Veenendaal

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Robin

Bericht door Robin » wo mar 12 2008 10:28 pm

benikon schreef:peter k,
je kunt met PS bewegingsonscherpte creeren:
1: selecteer de auto met de selectiegereedschappen toverstaf en lasso en plaats op een eiegen laag met ctrl+j.
2: Ctrl + klik in het venster lagen op de zojuist gemaakte laag met auto; de selectie wordt opnieuw geladen; haal het oogje bij deze laag weg en klik nu de tweede laag aan ( zie rode kader).
3: deselecteer de selectie( crtl +d) en activeer de eerste laag weer door op het oogje te klikken.
4: selecteer het filter vervangen-bewegingsonscherpte en draai aan het wieltje zodat de hoek in het verlengde van de auto ligt en geef een straal op, bevestig met ok.
wanneer het gelukt is, is nu de achtergong vaag en de auto niet.
veel succes.
p.s. misschien hebben andere forumleden ook andere suggesties die vengoed of nog beter werken.
groete :) n ben.
8)

Even snel een poging gewaagd

NOg niet helemaal perfect uitgesneden zie ik :oops:
Afbeelding

En een engelse uitvoering zie ik net :lol:
Afbeelding

Dus een gave tip

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » wo mar 12 2008 10:40 pm

Stukken beter, zij het dat het op de laatste foto lijkt alsof de flarden aan de banden hangen. Ik heb ook de plaat van de link bekeken. Wat mij opvalt is dat net als bij de witte Corsa, de auto bijna het beeld uit rijdt. Dit terwijl er aan de achterkant (te)veel ruimte is. Ik weet niet of de platen gecropt zijn. Zo ja, dan kun je het nog verhelpen. Zo niet, probeer dan de volgende keer goed het onderwerp in je zoeker in de gaten te houden. Beter in het midden want dan kun je er aan één kant nog wat af halen.

Groet,
Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”