Een paar dagen geleden, de Starnmeer

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Frederix

Bericht door Frederix » wo mar 12 2008 8:22 pm

mikemix schreef:Dan wordt ik gek...... :) die lucht van jouw bewerking is toch echt veel blauwer....
Voor de goede orde, de bovenste is jouw bewerking hoor :)
Afbeelding

Mike, dit is toch duidelijk? Maar laten we ermee kappen, we vervuilen het draadje van Kaatje . . . . en dat is niet de bedoeling. :oops:

Kaatje als je wilt dat ik mijn bijdragen aan deze discussie in jouw draadje weghaal, dan doe ik dat direct. . .

Kaatje

Bericht door Kaatje » do mar 13 2008 8:33 am

Goedemorgen,

Even een snel antwoordje alvast. Ik vind de bewerkingen geen probleem hoor. Ik worstel er mee en dit geeft me weer wat inspiratie en moed :-). Hoewel het al een paar keer tegen me gezegd is door iemand drong een week geleden pas tot me door hoe het zat. Om de structuur te behouden wat onderbelichten zodat je tijdens het bewerken de kleur en het licht weer terug haalt. Met structuur in de wolken! Yeah!

Maar dan het bewerken nog.... Dus deze voorbeelden zijn voor mij fijn. Ik wil dat ooooookkkkk!! Wel ben ik ook benieuwd naar hoe jullie het doen. Over welk blauw het blauwste is,.......... Volgens mij is het een nuance verschil in de lucht?

Ik kom er nog op terug, nu moet ik rennen om mijn afspraak te halen.

Groetjes!

Tammo Schut

Bericht door Tammo Schut » do mar 13 2008 9:17 am

Mijn bijdrage als het mag :)

Tammo

Afbeelding

Kaatje

Bericht door Kaatje » do mar 13 2008 12:33 pm

Vandaag maar weer eens vrolijk gaan proberen. Ik ben niet geheel ontevreden ;-)

Afbeelding

luc
Forumlid
Forumlid

Bericht door luc » do mar 13 2008 3:41 pm

Kaatje als je met 50% grijs gaat schilderen moet je niet vergeten om de blendmodus van de laag op softlight in te stellen maar ook de evt. fill moet je met softlight doen.

Luc
Life is like A camera Lens.
Focus only on wath's inportant
and you will capture it perfectly
flickr

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”