Komt Nikon inderdaad binnenkort met een D3X??
Gezien de snelheid van de ontwikkelingen vind ik het een stoere uitspraak.GdP schreef:Ik heb hem gekocht met de bedoeling dat dit de eerste digitale spiegelreflex is, maar ook de laatste.![]()
Als je bijna 65 jaar bent kijk je er anders tegenaan dan iemand van dertig.PatrickP schreef:Gezien de snelheid van de ontwikkelingen vind ik het een stoere uitspraak.GdP schreef:Ik heb hem gekocht met de bedoeling dat dit de eerste digitale spiegelreflex is, maar ook de laatste.![]()
![]()
Maar zoals ik wel vaker zeg tegen mensen: het feit dat er nieuwe en betere camera's komen, laat mijn huidige niet minder goed fotograferen.
Ik ben 41 en ben het met GdP eens. Er zijn maar weinig fotografen die zo goed zijn dat de apparatuur (ook die van een paar jaar terug) de beperkende factor is.....GdP schreef:Als je bijna 65 jaar bent kijk je er anders tegenaan dan iemand van dertig.PatrickP schreef:Gezien de snelheid van de ontwikkelingen vind ik het een stoere uitspraak.GdP schreef:Ik heb hem gekocht met de bedoeling dat dit de eerste digitale spiegelreflex is, maar ook de laatste.![]()
![]()
Maar zoals ik wel vaker zeg tegen mensen: het feit dat er nieuwe en betere camera's komen, laat mijn huidige niet minder goed fotograferen.