D80s?

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
Plaats reactie
Martijn de Vries

D80s?

Bericht door Martijn de Vries » za nov 04 2006 1:13 pm

Hallo,

Ik hoorde dat nikon in Februarie van 2007 met de D80s zou komen? weet iemand hier meer van af?

roel
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door roel » za nov 04 2006 7:04 pm

Waar heb je dat gehoord en hoe weet jouw bron dat? Zou namelijk interessante info zijn en een scoop op ons forum!
Laatst gewijzigd door roel op zo nov 05 2006 9:51 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Martijn de Vries

Bericht door Martijn de Vries » za nov 04 2006 7:25 pm

Dat zou ik niet weten, zal eens na vragen.

mocht de info inderdaat juist zijn dan wacht ik tot Februarie met het kopen van een nieuwe body

hjanssen

Bericht door hjanssen » za nov 04 2006 7:28 pm

Martijn de Vries schreef:mocht de info inderdaat juist zijn dan wacht ik tot Februarie met het kopen van een nieuwe body
Dat zal dan weer wachten worden tot oktober voor..............................de nieuw 'aangekondigde' D90.

Leeuwarden
Forumlid
Forumlid

Bericht door Leeuwarden » za nov 04 2006 7:48 pm

Er komt een moment dat je niet meer wachten wil... dan koop je gewoon het toestel van je dromen wetende dat er altijd binnen onafzienbare tijd een betere versie op de markt zal verschijnen....

Martijn de Vries

Bericht door Martijn de Vries » zo nov 05 2006 12:08 am

Ik moet sowieso tot volgendjaar wachten want ik heb het geld er nu gewoon niet voor...

dus darom zeg ik mocht er dan een neiuwe versie zijn dan kan ik daar beter op wachten

rvdb

Bericht door rvdb » do nov 09 2006 1:01 pm

D80s introductie die dus een krap half jaar na de introductie van de body komt... Levensloop totaal is dan dus een jaar van een body.... :shock:

MadMike

Bericht door MadMike » do nov 09 2006 6:57 pm

Ik vind het wel een beetje vreemd, als ze de D80 goed willen verkopen, kunnen ze toch beter even wachten met een directe opvolger.

ligt natuurlijk aan het prijsverschil ook, maar erg logisch is het niet...

harry bul

Bericht door harry bul » do nov 09 2006 7:51 pm

als de D80s er komt zoals ze bij de D70 en D70s hebben gedaan komt er ook wel weer een update voor de D80 alhoewel het maakt mij niet echt veel uit de D80 bevalt mij uitstekend koop de eerste jaren niet weer wat anders..

http://www.dfoto.nl/detail-foto-57097.htm

bij bovenstaande link staat een paddo foto gemaakt met de D80 in Nef iets bewerkt in phoshop CS2.

hoor wel eens wat jullie ervan vinden,groeten Harry

Martijn de Vries

Bericht door Martijn de Vries » za nov 11 2006 1:12 am

harry bul schreef:als de D80s er komt zoals ze bij de D70 en D70s hebben gedaan komt er ook wel weer een update voor de D80 alhoewel het maakt mij niet echt veel uit de D80 bevalt mij uitstekend koop de eerste jaren niet weer wat anders..

bij bovenstaande link staat een paddo foto gemaakt met de D80 in Nef iets bewerkt in phoshop CS2.

Er zou sowieso een software updaite komen...

En een erg nette plaat zeg! was een hele zoektocht om een mooi stel paddenstoelen te vinden of niet? dat is wel mijn ervaring :D

keesonrust

Bericht door keesonrust » za nov 11 2006 1:29 am

Martijn de Vries schreef:

En een erg nette plaat zeg! was een hele zoektocht om een mooi stel paddenstoelen te vinden of niet? dat is wel mijn ervaring :D
Dat zal toch wel meevallen, mijn tuin stond er vol mee en langs de weg hier staan (stonden) dit jaar ook wel 10 soorten.
Geen foto's want m'n camera ligt in Beverwijk :(

Groet,
Kees.

harry bul

Bericht door harry bul » za nov 11 2006 11:28 am

Martijn de Vries schreef:
harry bul schreef:als de D80s er komt zoals ze bij de D70 en D70s hebben gedaan komt er ook wel weer een update voor de D80 alhoewel het maakt mij niet echt veel uit de D80 bevalt mij uitstekend koop de eerste jaren niet weer wat anders..

Er zou sowieso een software updaite komen...

nee dat viel wel mee martijn ik wist er een paar te staan ergens aan de kant van de weg stonden er zeker wel 50/60 een paar verschillende soorten.Is best wel leuk om daar eens een foto van te maken plat op de buik en dan de reacties van de mensen die er langs rijden die denken meteen dat er wat ernstig aan de hand is .Maar kan ze direct geruststellen maak alleen maar wat foto's.zullen wel denken die is gek....

Steef

Bericht door Steef » vr nov 17 2006 5:15 pm

Via google kan ik niets vinden over een D80s. Ben wel benieuwd of dit waar is of niet. Anders wacht ik ook nog wel even.

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”