IBM-gebouw te Uithoorn (vervolg)
Hoi Gilbert,Gilbert1976 schreef:hey hallo allemaal.....t blijft boeiend zulke (urbex) locaties. Ik kwam onlangs voor mn werk ook weer langs dit voormalig IBM kantoor en had toevallig mn camera bij me! Ik kon enkel een foto maken bij de poort want ik moest naar mn afspraak.
Gave foto, met welke camera gemaakt? Duidelijk niet met jouw D70 :mrgreen:
haha, nee hij is inderdaad met mn doodordinaire D70 gemaakt, woohoo!
Ik heb zelf een crossproces actie in CS2 er op los gelaten voor de kleuren, onscherper gemaakt want dat vind ik beter erbij passen, en dit in een frame geplaatst.
Frederic, of zulke filters bestaan, nou t zijn handelingen(.atn bestanden) die je kan downloaden en in CS2 bijv. kunt inladen als een standaard bewerking. Kijk hiervoor een op www.atncentral.com. Hier heb ik bijv. ook die frame gevonden.
Ik heb zelf een crossproces actie in CS2 er op los gelaten voor de kleuren, onscherper gemaakt want dat vind ik beter erbij passen, en dit in een frame geplaatst.
Frederic, of zulke filters bestaan, nou t zijn handelingen(.atn bestanden) die je kan downloaden en in CS2 bijv. kunt inladen als een standaard bewerking. Kijk hiervoor een op www.atncentral.com. Hier heb ik bijv. ook die frame gevonden.