Lente ! (VERZAMEL)
- soulpic
- Forumlid
- Contacteer:
@ Patrick:
Nee, die heb ik jammer genoeg niet.
Deze foto was een van m'n eerste shots.. met de kitlens (18-55) gemaakt.
Ik was op weg ergens naar toe, en stopte onderweg voor deze foto.
Omdat het natuurlijk heel moeilijk scherpstellen was (op zo,n afstand) is het me niet gelukt om er nog meerdere te schieten. Heb toen hemel en aarde bewogen om hem er goed op te krijgen. Dit is ook geen crop of bewerkte versie. Straight from the camera! (komt niet vaak voor bij mij haha)
Nee, die heb ik jammer genoeg niet.
Deze foto was een van m'n eerste shots.. met de kitlens (18-55) gemaakt.
Ik was op weg ergens naar toe, en stopte onderweg voor deze foto.
Omdat het natuurlijk heel moeilijk scherpstellen was (op zo,n afstand) is het me niet gelukt om er nog meerdere te schieten. Heb toen hemel en aarde bewogen om hem er goed op te krijgen. Dit is ook geen crop of bewerkte versie. Straight from the camera! (komt niet vaak voor bij mij haha)
"Imagination is far more important than knowledge"
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Al sneeuwt het buiten nu... moeten we vooral de lente niet uit t hoofd laten verdrijven!
Deze had ik nog liggen van die paar dagen eind februari, wilde ze toch nog even delen. Ik vind t heel jammer dat macro voor mij niet kan
1:

2:

3:

Groetjes, Fleur

Deze had ik nog liggen van die paar dagen eind februari, wilde ze toch nog even delen. Ik vind t heel jammer dat macro voor mij niet kan

1:

2:

3:

Groetjes, Fleur
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Lid NCN
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Haha, dat is zo
Misschien is het wel handig om een eigen account aan te maken, maar echt mooie foto's maak ik maar zelden, het is tenslotte niet handig om je camera mee te nemen naar de uni

Misschien is het wel handig om een eigen account aan te maken, maar echt mooie foto's maak ik maar zelden, het is tenslotte niet handig om je camera mee te nemen naar de uni

Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Dat is van geen belang. Dit forum is niet alleen voor mensen die al kunnen fotograferen, maar ook voor mensen die dat nog niet kunnen!chip54 schreef:Haha, dat is zo![]()
- jafje
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Dankje, dus dan nu maar een eigen accountPatrickP schreef:Dat is van geen belang. Dit forum is niet alleen voor mensen die al kunnen fotograferen, maar ook voor mensen die dat nog niet kunnen!chip54 schreef:Haha, dat is zo![]()

Jullie horen nog wel van me

Groetjes, Fleur
Welkom Fleur.jafje schreef:Dankje, dus dan nu maar een eigen accountPatrickP schreef:Dat is van geen belang. Dit forum is niet alleen voor mensen die al kunnen fotograferen, maar ook voor mensen die dat nog niet kunnen!chip54 schreef:Haha, dat is zo![]()
Jullie horen nog wel van me
Groetjes, Fleur