Gisteren heb ik mijn eerste platen geschoten van een concert. het was een live optreden van Tommy Emmanuel, voor hen die hem niet kennen; een Australische virtuoos op de gitaar, die met 1 hand tegelijkertijd, de bas-, slag en solopartij speelt.
Heel leuk was het dat hij een jongen van 13 twee nummers liet spelen. 1 nummer van Racoon en 1 nummer van Emmanuel. Emmanuel vond dat die jongen dat nummer het beste spelen van iedereen die het ooit gespeeld had voor hem.
Ik zat helaas op rij 3 en kon niet dichterbij komen en had mensen voor me. Zodoende kon ik geen gebruik maken van de 50mm 1.8, maar heb gebruik gemaakt van de 80-200 2.8. Hier een voorbeeld en meer is te vinden op mijn site, zo ook de exifgegevens.

Uiteraard heb ik niet geflitst. Hij gebruikt zijn gitaar ook als percussie-instrument, vandaar dat deze zo versleten is.
Laat maar horen wat jullie er van vinden. Over de scherpte ben ik niet helemaal tevreden en het lukte mij niet om dat middels software beter te krijgen. Ik zit sowieso nog een beetje te hannesen met de scherpte-instellingen.
Garoeten Irwan