Tja hoe je zoiets flikt... rammelen met een lekkere bak konijnenbrokken of wat rotzooien met de groentela....
Vrolijk Pasen 2008... (Verzameltopic)
-
Marco
-
femke
- Gino
- Forumlid

- Contacteer:
Blijft een topper Reneremoss schreef:Wel een plaatje van vorig jaar maar ook voor dit jaar vrolijk pasen:
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
-
Robin
Ik had van vorig voorjaar nog ergens een echte Zoef in stock zitten....
Effe zoeken en ja hoor!

Ik heb verder helemaal niets met Pasen, met bijna geen enkele feestdag overigens (moet vaak werken).
Wel ken ik mensen die hun eigen paaseieren verstoppen.
Maar goed, voor hen die er wel wat mee hebben:
ZOEK ZE!!!
Irwan
Effe zoeken en ja hoor!

Ik heb verder helemaal niets met Pasen, met bijna geen enkele feestdag overigens (moet vaak werken).
Wel ken ik mensen die hun eigen paaseieren verstoppen.
Maar goed, voor hen die er wel wat mee hebben:
ZOEK ZE!!!
Irwan
-
MEMENTO
@D80's: I know. Maar tegenwoordig is elk feest een commercieel eet-feest geworden (verzuchtte een lekkerbek). Het succes wordt afgemeten aan de omzet van de supermarkten.
Met kerst hebben we kerstmaaltijden, met pasen de paasbrunch, straks krijgen we de happy vrijdagmiddagmeal en het pinksterontbijtje?
Weet wat je viert, dat maakt het vaak interessanter. Mag je daarna naar de meubelboulevard.
De grootste ergenis is dat men nu weer rondstuurmails gaat verzenden met Prettig Pasen.
Maar verder wens ik jullie hele fijne feestdagen. Ik drink er een op jullie.
Met kerst hebben we kerstmaaltijden, met pasen de paasbrunch, straks krijgen we de happy vrijdagmiddagmeal en het pinksterontbijtje?
Weet wat je viert, dat maakt het vaak interessanter. Mag je daarna naar de meubelboulevard.
De grootste ergenis is dat men nu weer rondstuurmails gaat verzenden met Prettig Pasen.
- EelcoD7100
- Forumlid

- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Je hebt hier zeker een punt hoor..... maar de bedoeling voor ons was vooral de punten die ik al eerder aangaf.MEMENTO schreef:@D80's: I know. Maar tegenwoordig is elk feest een commercieel eet-feest geworden (verzuchtte een lekkerbek). Het succes wordt afgemeten aan de omzet van de supermarkten.
Groetjes Eelco & Monique
Enneh geniet zeker nog even van deze dagen..
http://500px.com/EelcoVandeKamp

Gezellige paasdagen !!