Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Over het stofloos zijn van de schijf, nou, da's niet helemaal zo. Nadat de schroeven eruit waren en de deksel eraf duurde het geen 2 seconden en er was al stof op de foto te zien. Dus ik heb wel een paar stofjes softwarematig weg zitten te poetsen.
Heb hier met Monique een discussie, ik zeg dat je het bij bestaand licht gedaan hebt.
En zij zegt dat je het op een of andere manier hebt uitgelicht (flitser, softbox o.i.d.)
Haha Eelco, grappig zo'n discussie. Nou het was toch echt bestaand licht zonder hulplicht, reflectors of flitser hoor (dat laatste was al in de Exif te zien). Gewoon de harddisk op een zwart doek op mijn bureaublad, beetje schuin gelegd op ongeveer een meter van het raam af.
De ramen in mijn hobbyhok staan op het zuid-oosten en dat geeft 's middags mooi licht. Voor de ramen hangen aluminium jalouziën welke prachtige gericht kunnen worden (hier zie je ze: http://www.remoss.nl/index.php?pagina=p ... otlood.jpg)
Monique vindt dat ze ook gelijk heeft.....het feit dat je toch het licht geregeld hebt (lees "softbox") door middel van de jaloezieën is de reden dat zij vindt dat ze ook gelijk heeft...