24-70. Wie heeft 'm al?
24-70.
Mijne stond in (betaalde) back order, heb mijn geld inmiddels weer terug.
Eerste indruk is dat het een pracht van een lens is, helaas foutloos alleen met een D3, zo lijkt het.
Vreemde vind ik wel, dat die 14-24 totaal géén problemen geeft met D200.
Lenzen zijn samen ontwikkeld en tegelijk gelanceerd....
Mijne stond in (betaalde) back order, heb mijn geld inmiddels weer terug.
Eerste indruk is dat het een pracht van een lens is, helaas foutloos alleen met een D3, zo lijkt het.
Vreemde vind ik wel, dat die 14-24 totaal géén problemen geeft met D200.
Lenzen zijn samen ontwikkeld en tegelijk gelanceerd....
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Nou weer even wat anders; is het uberhaubt de moeite waard om i.c.m. de D300 deze lens aan te schaffen, aangezien men op diverse sites het erover eens is, dat hij met de FF-camera's (D3 dus) het beste tot zijn recht komt.(KennRockwell) Natuurlijk zullen de prestaties op de D300 goed zijn, maar Kenn praat over een soort 'toekomst-lens' voor D200 en D300-gebruikers die in de toekomst overgaan naar FF-formaat. En om daar nu al voor te gaan investeren gaat mij te ver.
Bij deze vraag ik nogmaals met klem aan jullie; wat is nu verstandig? In mijn beslissing neem ik vanzelfsprekend mee, dat ik de mogelijkheden heb om de lens aan te schaffen, maar mijn twijfel houd mij vooralsnog tegen....
Bij deze vraag ik nogmaals met klem aan jullie; wat is nu verstandig? In mijn beslissing neem ik vanzelfsprekend mee, dat ik de mogelijkheden heb om de lens aan te schaffen, maar mijn twijfel houd mij vooralsnog tegen....

D4--D800+MB-D12--SB900--SB700--24-120 f4 VRll--200-400mmF4--50mmf1,8--16-35F4VR--70/200f2,8(Sigma)--Manfrotto monopod--Manfrotto driepoot--ThinkTank incl.trolley.
Het is op zichzelf natuurlijk een prachtig objectief. Op een D300 werkt hij ook super, alleen je mist natuurlijk een stukje groothoek maar aangezien je een 12-24 tokina hebt is dat probleem ook uit de wereld. Gewoon gaan voor dat prachtige objectief en mocht je ook een FF camera krijgen zit je niet met een DX objectief :-]
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Hoi Rolf,
Ik was benieuwd of eurovision inmiddels al geleverd heeft aan jullie?
Mvg, Gino
Ik was benieuwd of eurovision inmiddels al geleverd heeft aan jullie?
Mvg, Gino

"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
- Warner
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Misschien voor me beurt, sorry Rolf!
Maar we hebben het objectief nog niet ontvangen van Eurovision. Kan ook bijna niet want niemand in Nederland kan hem nog leveren. Ik denk dat ze eerst serieus het focusprobleem onder de knie willen hebben. Nikon Nederland weet ook noiet wanneer er weer oibjectieven binnen komen.
Groet, Warner.
Maar we hebben het objectief nog niet ontvangen van Eurovision. Kan ook bijna niet want niemand in Nederland kan hem nog leveren. Ik denk dat ze eerst serieus het focusprobleem onder de knie willen hebben. Nikon Nederland weet ook noiet wanneer er weer oibjectieven binnen komen.
Groet, Warner.
Groet, W@rner
NCN-lid NPS-lid
Alles heeft zijn reden.
NCN-lid NPS-lid
Alles heeft zijn reden.