Beweging foto's in Bak (slecht licht) met Nikon D40x

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Geofgraphic

Bericht door Geofgraphic » di mar 25 2008 8:52 pm

D-80's schreef:In Nuenen zit dat bedrijf toch?
Volgens de adv. op de MP wel.

"Uiteraard kunt u de apparatuur ook ophalen en terugbrengen bij ons bedrijf in Nuenen, nabij Eindhoven"

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » di mar 25 2008 10:44 pm

Celede schreef:Zo'n antwoord had ik eigenlijk al half verwacht...

Edit: o god, nog in verkeerde topic staan ook, sorry
Goed dat je het zelf even meldt in een topic dat ik toevallig doorlees. Ik heb 'm even voor je verschoven naar "Vragen en tips over foto's en fotograferen". Een PB naar een van de moderatoren (Onno, Roel of ondergetekende) werkt nog beter!

Wellicht is dit een mooie gelegenheid jezelf te "straffen" met een mooie lichtsterke 50mm 1.8? Kost je de kop niet, is loeischerp en eigenlijk een "must have" lens. Kom je binnen in ieder geval veel verder mee dan met je 18-55 kitlens. Jammer genoeg handmatig scherpstellen op je D40x, maar dat is gewoon even wennen; vroeger deden we niet anders!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Roelof
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Roelof » wo mar 26 2008 2:31 am

Wellicht is dit een mooie gelegenheid jezelf te "straffen" met een mooie lichtsterke 50mm 1.8? Kost je de kop niet, is loeischerp en eigenlijk een "must have" lens. Kom je binnen in ieder geval veel verder mee dan met je 18-55 kitlens. Jammer genoeg handmatig scherpstellen op je D40x
Kan ze toch beter even wachten tot de Sigma uitkomt.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”