Een addertje onder het gras!!

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo mar 26 2008 9:53 pm

Hoe vind je die dingen dan? Ik ben er nog nooit eentje tegengekomen, althans, ik heb het nooit door gehad...

Is het trouwens niet op een of andere manier gevaarlijk?
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

riesroni

Bericht door riesroni » wo mar 26 2008 10:08 pm

hoi

Bij het plaatsje Sibculo ligt : Engbertsdijkvenen een natuur gebied, en daar was ik vanmiddag(voor het eerst) en een aantal wandelaars vertelde mij dat ze adders, en kikkers hadden gezien, deze lagen gewoon te zonnen aan het voetpad :shock: effe schrikken want ik had ze nog niet eerder gezien, dus vandaar de plaatjes.( ik ga hier zeker vaker komen, mooie omgeving))
Dus met zijn allen naar Sibculo :lol:

Groet,

Richard :lol:

AvanEijk

Bericht door AvanEijk » wo mar 26 2008 10:11 pm

Mooie platen hoor!

Maar... ik krijg al de bibbers bij een tuinslang, dus een sessie adders fotograferen sla ik het liefste over.

mvg, Bram

ruud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door ruud » wo mar 26 2008 10:31 pm

weet ik richard dat ik in het oosten moet zijn , een vriend van me heeft ze al gefotografeerd in het oosten dus kom ik inderdaad een dagje die kant op .

gr. ruud

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”