was er heen gereden en in me snelheid me statief vergeten

Ik kan het misschien mis hebben ..... maar werkt het niet beter om iemand de goede kant op te wijzen in plaats van af te branden ?????Tammo Schut schreef:Wat zag je en waarom komt dit er uit.de camera kan het zelf nog beter. Sorry, maar je moet wel serieus bezig zijn om iets hier te posten.
Zeg maar eens waarom je dit mooi vindt.
Tammo
Even een vraag.killerbee123 schreef:vind de lichten aan de overkant en die gloed boven de haven wel mooi eigenlijk maar het gaat mij om tips hoe moet ik de camera anders instellen of wat moet ik wel en niet op de foto zetten hiervoor fotografeerde ik bijna niet ben egt nog helemaal nieuw
Geef het goede voorbeeld!pabusk schreef:Ik kan het misschien mis hebben ..... maar werkt het niet beter om iemand de goede kant op te wijzen in plaats van af te branden ?????Tammo Schut schreef:Wat zag je en waarom komt dit er uit.de camera kan het zelf nog beter. Sorry, maar je moet wel serieus bezig zijn om iets hier te posten.
Zeg maar eens waarom je dit mooi vindt.
Tammo
Groetjes
Paul
en slecht nederlands !chip54 schreef:En daar komt nog bij dat ik niet zo'n fan van sms-taal ben!