Mooie stadsgezichten.
Ik zou iets meer contrast gebruiken in de fotowerk, dan denk ik dat ze mooier ogen. (ik weet het eigenlijk wel zeker

Gr kees
Alleen de tekstweergave van Safari kan voor Windows gebruikers wat onscherper/zachter overkomen. Foto's zien er hetzelfde uit want deze worden pixel-voor-pixel exact weergegeven. Je kan Safari's 'font smoothing' configureren bij 'Edit'->'Preferences'->'Appearance'Marco Handgraaf schreef:Dat kan ook liggen aan de browser die je gebruikt. Foto's op Safari (Win) zien er erg vaag uit. Met Firefox gaat het beter.
En dan natuurlijk nog het verkleinen naar 800px, helpt ook niet echt.
Het is niet anders.........
Volgens mij heeft Onno er wel verstand vanonno schreef:Alleen de tekstweergave van Safari kan voor Windows gebruikers wat onscherper/zachter overkomen. Foto's zien er hetzelfde uit want deze worden pixel-voor-pixel exact weergegeven.Marco Handgraaf schreef:Dat kan ook liggen aan de browser die je gebruikt. Foto's op Safari (Win) zien er erg vaag uit. Met Firefox gaat het beter.
En dan natuurlijk nog het verkleinen naar 800px, helpt ook niet echt.
Het is niet anders.........
Je kan Safari's 'font smoothing' configureren bij 'Edit'->'Preferences'->'Appearance'
Eventueel kan je met een trucje overschakelen naar de 'normale' Windows tekstweergave: http://webkit.org/blog/168/gdi-text-on-windows/
Safari ondersteunt color management en zal bij weergave van foto's rekening houden met het kleurprofiel als dat ingesloten is. In zo'n geval kan een foto er wel anders uitzien dan in andere browsers die alleen standaard sRGB zullen weergeven ook al is er een ander profiel van toepassing.
Het ligt aan het verkleinen. Hierdoor gaan de fijnste details verloren.