tamron 17-50 f2.8 vraagje

Discussies over standaardzoom objectieven zoals de 18-70 mm, 28-80 mm of 24-120 mm
florist

Bericht door florist » di apr 01 2008 10:21 am

Daar had de verkoper -helaas voor mij- het aankoopbedrag ingevuld, dit trouwens ondanks dat ik had aangevraagd om dit niet te doen en als gift te markeren.
Helaas dus, maar das t risico

Geofgraphic

Bericht door Geofgraphic » di apr 01 2008 11:29 am

florist schreef:Daar had de verkoper -helaas voor mij- het aankoopbedrag ingevuld, dit trouwens ondanks dat ik had aangevraagd om dit niet te doen en als gift te markeren.
Helaas dus, maar das t risico

Duidelijk!

natuurfotograaf

Bericht door natuurfotograaf » ma apr 14 2008 9:24 pm

ik bedoel het niet verkeerd maar had de foto niet scherper gekund? of is dit het maximale resultaat met de lens?

ik denk er ook over na om deze lens aan te schaffen vandaar mijn vraag.

maar als ik de foto's op Pbase bekijk zijn ze van een heel ander kaliber moet je maar eens kijken en dan vooral naar de foto met de ferrari:

http://www.pbase.com/cameras/tamron/sp_ ... herical_if

Gr M

AlwinSitton

Bericht door AlwinSitton » ma apr 14 2008 9:30 pm

GdP schreef:Echt Tamron kwaliteit. :roll:

Maar heel veel plezier met je nieuwe objectief Floris.
Als dat de kwaliteit van Tamron is, weet ik in iedergeval welk merk ik NIET moet nemen.

florist

Bericht door florist » ma apr 14 2008 9:39 pm

Klopt, kan veel scherper, maar deze foto nam ik nadat ik de lens er 10 seconden op had zitten, gewoon ff snel snel.

Kijk anders eens op deze
site.

natuurfotograaf

Bericht door natuurfotograaf » ma apr 14 2008 9:48 pm

florist schreef:Klopt, kan veel scherper, maar deze foto nam ik nadat ik de lens er 10 seconden op had zitten, gewoon ff snel snel.

Kijk anders eens op deze
site.
daar zitten inderdaad hele mooie platen tussen. Wel jammer dat het voornamelijk geschoten is met canon en de D300.

Maar ik denk dat het T.O.V een D80 of zo optisch gezien niet veel zal schelen.

Teun

Bericht door Teun » zo apr 27 2008 4:30 am

GdP schreef:Echt Tamron kwaliteit. :roll:

Maar heel veel plezier met je nieuwe objectief Floris.
Was deze opmerking cynisch bedoelt? De afbeelding wordt niet langer gehost dus weet ik niet of je op de foto doelt...

Ik ben ook aan het denken aan deze lens, maar hoe staat deze lens in verhouding met de Sigma AF 18-50/2.8 EX DC HSM Macro??
http://cameranu.nl/artikel/6953/Sigma_A ... Nikon.html

Plaats reactie

Terug naar “Standaardzoom”