Dilemma

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
Marten
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Marten » do apr 03 2008 2:39 pm

Lekker stoffig topicje!
Zoeken jullie ook naar een moderne auto, met handbediening voor de ramen en een slinger om de motor te starten?

Duuuv
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door Duuuv » do apr 03 2008 2:44 pm

Nee hoor, een auto moet me van a naar b brengen. Hoe boeit me niet.

Een simpel plaatje kan ik ook maken met mijn minolta G400 of als anzichtkaart kopen. De reflex is juist bij uitstek het gereedschap om zaken onder controle te brengen.

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door Skippy » do apr 03 2008 2:48 pm

Marten schreef:Lekker stoffig topicje!
Zoeken jullie ook naar een moderne auto, met handbediening voor de ramen en een slinger om de motor te starten?
Hè laat ons nou jij bent waarschijnlijk nog steeds bezig het menu van je D3 te doorgronden :wink:

Pruimpit

Bericht door Pruimpit » do apr 03 2008 3:37 pm

Skippy schreef:
Pruimpit schreef:Ik heb al eerder gevraagd naar een simpele maar robuuste Nikon FF MF DSLR :wink: Met een draaiknop voor sluitertijden :)
Doe als nog een paar hier op het forum; je hebt al een perfecte analoge reflex, koop een filmscanner en je hebt het beste van 2 werelden :wink:

Vanwege de wachttijd op het ontwikkelen van de films perfect voor fotografische onthaasting ...
Nee klopt, die gaat er ook zeker komen :) Alles aan mijn F3HP of mijn FM2N voelt beter :) Beide modellen zijn niet voor niets 20 jaar lang gemaakt. Alleen het geluid van de sluiter alleen al. Meer beheerst, moeilijk uit te leggen.

Marten
Forumlid
Forumlid

Bericht door Marten » do apr 03 2008 4:39 pm

Skippy schreef:[Hè laat ons nou jij bent waarschijnlijk nog steeds bezig het menu van je D3 te doorgronden :wink:
Klopt: 444 pagina's!
Bij pag 1 beginnen heeft geen zin. Ik gebruik het maar om zaken waar ik tegen aan loop, verder uit te zoeken. Zo kom je steeds meer tegen.

Er zijn vervelender dingen.

hans1956
Regiocoördinator
Regiocoördinator
Ervaringsniveau: *****

Bericht door hans1956 » do apr 03 2008 5:56 pm

Marten schreef:
Skippy schreef:[Hè laat ons nou jij bent waarschijnlijk nog steeds bezig het menu van je D3 te doorgronden :wink:
Klopt: 444 pagina's!
Bij pag 1 beginnen heeft geen zin. Ik gebruik het maar om zaken waar ik tegen aan loop, verder uit te zoeken. Zo kom je steeds meer tegen.

Er zijn vervelender dingen.
Leuk he :?: :roll: :mrgreen:
Gr. Hans

Semi amateur met Mooie pro camera's, een Coolpix P7100 en een analoge F80 met mooi Nikon glaswerk! 

Facebook Flickr

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”