Cursus Fotografie: opdracht nachtfotografie
Oei, ik weet helemaal NIETS van de Rotterdamse Havens af... Dus of dat omheind is, durf ik niet te zeggen. Mochten jullie een keer interesse hebben om in Rotterdam zelf (Centrum/KvZuid/Boompjes) af te spreken - hier is genoeg te zien/fotograferen - dan wil ik wel eens kijken of ik daar wat voor kan 'organiseren' (lees: een punt kiezen waar we afspreken en een datum/tijd bepalen).
Ik zal, zodra ik tijd heb, een poll starten hier (Opgezetfan heeft dat ook al eens geprobeerd, maar data lukten niet), om het animo te polsen.
Gr.,
Wouter
Ik zal, zodra ik tijd heb, een poll starten hier (Opgezetfan heeft dat ook al eens geprobeerd, maar data lukten niet), om het animo te polsen.
Gr.,
Wouter
- Koert
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
schiiterende foto die van het Luxor
http://www.kvn-photography.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- cstr1
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Maar Hans toch, ga een naar de Spoorlaan, Interpolisgebouw, de Bankgebouwen, 013, Willemsplein met het kasteel en daar tegenover Concertzaal en Schouwburg. En dan proberen Westpoint of de Stadsheer op de achtergrond te hebben.Tilburg??? Nee niet echt! Ik ga liever naar een haven (Antwerpen bijvoorbeeld) of zo
En Wouter, inderdaad mooie foto´s!
D40 met een Nikon 18-55 AF-S in zwart en zilver, 55-200 AF-S, 50mm f/1.8 D AF en 18-70 AF-S, SB-600, omkeerring, IR Remote Control, 52mm 0.45X Wide-Angle Lens en in de broekzak een Minolta Dimage.
- hans1956
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Natuurlijk, je hebt gelijk!cstr1 schreef:Maar Hans toch, ga een naar de Spoorlaan, Interpolisgebouw, de Bankgebouwen, 013, Willemsplein met het kasteel en daar tegenover Concertzaal en Schouwburg. En dan proberen Westpoint of de Stadsheer op de achtergrond te hebben.Tilburg??? Nee niet echt! Ik ga liever naar een haven (Antwerpen bijvoorbeeld) of zo
En Wouter, inderdaad mooie foto´s!

Gr. Hans