Verzekeren van apparatuur tegen welke prijs?
Verzekeren van apparatuur tegen welke prijs?
Ik ga een maand op reis en zie dat mijn doorlopende reisverzekering mijn foto apparatuur maar tot € 1250,- dekt.
Bij navraag bij de verzekering kan ik me verzekeren voor mijn totale pakket van twee body's en objectieven met toebehoren. Prijs per jaar 165,- bovenop mijn bestaande premie voor de doorlopende reis/annulerings verzekering. Ik vindt dit nogal vors aan de prijs.
Ik kan wel iets op dit forum vinden over verzekeren maar bedragen noemt niemand. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Bij navraag bij de verzekering kan ik me verzekeren voor mijn totale pakket van twee body's en objectieven met toebehoren. Prijs per jaar 165,- bovenop mijn bestaande premie voor de doorlopende reis/annulerings verzekering. Ik vindt dit nogal vors aan de prijs.
Ik kan wel iets op dit forum vinden over verzekeren maar bedragen noemt niemand. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?
Waar is hij dan tegen verzekerd? Wat wordt er uit betaald bij welke schade/verlies?
Ik vind het niet duur... Ik heb mijn spullen apart verzekerd tegen vallen, stoten, waterschade, diefstal, verlies, noem het maar op. Hij wordt dan altijd voor 12,50 gerepareerd of ik krijg de aankoopwaarde terug.
Ciao,
J.
Ik vind het niet duur... Ik heb mijn spullen apart verzekerd tegen vallen, stoten, waterschade, diefstal, verlies, noem het maar op. Hij wordt dan altijd voor 12,50 gerepareerd of ik krijg de aankoopwaarde terug.
Ciao,
J.
Heb hem bij aankoop verzekrd. Is via ENRA. Vanuit de COMBI organisatie. Super verzekering!jeroenkr schreef:Heb alleen een offerte gehad maar nog geen polis voorwaarden. Zal deze opvragen en berichten. Wat wel in de offerte stond was dat alles verzekerd was behalve krassen en dergelijk
Maar waar heb je je verzekerd en aan wat voor bedrag moet ik dan denken?
verzekering
Kijk eens op www.omroep.nl. Mijn apparatuur is daar verzekerd tegen diefstal, vallen/stoten (ook door eigen schuld) e.d., binnen Europa tegen 1.60% van de waarde.
€ 200;- eigen risico
€ 200;- eigen risico
verzekering
Ik dacht eerst ook van niet. Het zal wel voor professinals zijn.
Nee hoor. Keurig de polisvoorwaarden thuisgestuurd gekregen, nadat ik had gemeld tot welk bedrag ik zou willen verzekeren.
Later weer keurig een offerte toegestuurd gekregen.
Heb nog speciaal gevraagd of mijn apparatuur ook verzekerd was voor schade door eigen stommiteiten.(Vallen of stoten e.d.) Antwoord: Natuurlijk want dat komt juist het meest voor.
Ik geloof dat de verzekering elk jaar in april ingaat. Ik heb nu dus premie betaald tot april 2007.
Succes.
Nee hoor. Keurig de polisvoorwaarden thuisgestuurd gekregen, nadat ik had gemeld tot welk bedrag ik zou willen verzekeren.
Later weer keurig een offerte toegestuurd gekregen.
Heb nog speciaal gevraagd of mijn apparatuur ook verzekerd was voor schade door eigen stommiteiten.(Vallen of stoten e.d.) Antwoord: Natuurlijk want dat komt juist het meest voor.
Ik geloof dat de verzekering elk jaar in april ingaat. Ik heb nu dus premie betaald tot april 2007.
Succes.
Re: verzekering
Haai,HdBD200 schreef:Kijk eens op www.omroep.nl. Mijn apparatuur is daar verzekerd tegen diefstal, vallen/stoten (ook door eigen schuld) e.d., binnen Europa tegen 1.60% van de waarde.
€ 200;- eigen risico
ben wel geïnteresseerd, maar kan zo 1,2,3 geen link naar de verzekering vinden. kan je die posten of via een PB naar mij toesturen?
Dankie, dankie
Garoeten Irwan
Ik heb gewoon een reisverzekering. Binnen Nederland dus niets verzekerd en in het buitenland ook niet het hele bedrag. Mijn ervaring uit het verleden is dat verzekeringsmaatschappijen toch een forse afschrijving rekenen als het erop aan komt. Denk hier even aan. Ik maak eigenlijk net zoals de verzekering een kosten baten berekening. Ik ben altijd erg allert op mijn spullen en laat ze niet zomaar slingeren. Ik acht de kans dusdanig klein dat ik wat kwijt raak (afkloppen0 dat ik een verzekering te duur vind.
Om kort te gaan, als je alles wat je hebt opnieuw kan zelf kan kopen, dan vrzeker ik het niet.
Om kort te gaan, als je alles wat je hebt opnieuw kan zelf kan kopen, dan vrzeker ik het niet.