Hallo allemaal,
Ik heb een week geleden bij Cameranu te Urk een D300 + SB-800 gekocht + tas enz., voor een hoop euro's. Ik moet er eigenlijk niet aan denken, dat daar iets mee gebeurd. Hoe zit het met verzekeren, hoe hebben jullie dat gedaan, kunnen jullie tips geven, vast bedankt, groetend Ton.
Verzekering
- TonHos
- Forumlid
- Contacteer:
Verzekering
D300, AF-S 16-85 VR, 18-200 VR, SB-800, Manfrotto 055XPROB met 486RC2 + Mono
Lid NCN
Lid NCN
TonHos,
Voor m'n D200 + spullen heb ik er hier een afgesloten www.cameraverzekering.nl. Ik meen dat deze in samenwerking met de 'Europeesche' is.
Voor niet professioneel gebruik tot €5000 te verzekeren, kosten € 150 per jaar. Hoefde geen serienummers door te geven of zo. Nog nooit wat gehad, dus ik kan je niet vertellen wat verdere ervaringen zijn (ik hoop niet dat ik ze ooit nodig zal hebben....)
Roel
Voor m'n D200 + spullen heb ik er hier een afgesloten www.cameraverzekering.nl. Ik meen dat deze in samenwerking met de 'Europeesche' is.
Voor niet professioneel gebruik tot €5000 te verzekeren, kosten € 150 per jaar. Hoefde geen serienummers door te geven of zo. Nog nooit wat gehad, dus ik kan je niet vertellen wat verdere ervaringen zijn (ik hoop niet dat ik ze ooit nodig zal hebben....)
Roel