Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Nee ik zit niet in de auto .
Ik sta op ongeveer 7 meter van de auto vandaan.
Heb alles eerst handmatig scherp gesteld en toen maar wachten op de auto's.
Dit was mijn eerste keer dat ik dit probeerde.
Van de +/- 10 foto's zitten er maar een paar leuke in de rest is onscherp of maar half in beeld.
Je trekt de camera met het onderwerp mee en als je de auto vol in beeld krijgt op je camera maak je de foto.
Aan dit resultaat heb ik niets bewerkt het komt zo uit de camera.
Het is een kwestie van gevoel,geduld en veel proberen.
@ Chrisje. Mooi resultaat voor een eerste poging! We zien graag nog wat meer van je pogingen.
Zelf doe ik dit heel vaak. Ik ben regelmatig langs circuits te vinden, of doe het in mijn fotoshoots met auto's, due heb de nodige ervaring. Mocht je nog wat tips willen, dan geef je maar een gil. Kan eventueel ook wat voorbeelden plaatsen als ik je draadje daarmee mag bevuilen?
allereerst bedankt voor de complimenten. En wil graag nog wat tips hoe ik het een en ander moet maken en kan verbeteren. Tips zijn altijd welkom wat ik wil graag verbeteren en verdiepen in de fotografie.
Je mag ook evt. voorbeelden plaatsen .(Voor mij is dit geen vervuiling maar een verbetering )