Simpelheid kan heel mooi zijnPatrickP schreef:Inderdaad wat ruis. Ik heb me er maar niet druk om gemaakt; in de verkleinde versie is het nauwelijks hinderlijk. Ik kan ze een keer door NoiseNinja heentrekken eventueel. Voor nu vind ik het van ondergeschikt belang want het gaat me meer om een gevoel te krijgen bij het spelletje en het fotograferen ervan. Aan de muur komt geen van allen te hangen! :mrgreen:Maud schreef:De actie's en gekke bekken springen er van af! Wat voor Iso waarde heb je genomen, foto's lijken ruis te bevatten.
Je hebt de speler met de bal elke keer goed scherp zeg, complimenten.
Nummer 3 vind ik erg sterk.
Ik heb meestal op ISO 640 geschoten, en 2/3 stop onderbelicht om een beetje leuke sluiterijden te halen op een toch wel grauwe zondagmiddag. Wellicht was ik met ISO800 en normaal belicht beter uitgeweest. Maar ja, ik heb m'n D200 natuurlijk net een week of 3, dus ben nog een beetje zoekende wat dat betreft. Ruisarm zijn D200's bij hogere ISO waarden overigens nooit geweest... Jammer dat die D300's een stuk prijziger zijn!
Benieuwd hoe mijn vriend TomT's foto's zijn met z'n D300 met 70-200 VR...
Nummer 3 is trouwens natuurlijk wel erg simpel te schieten. Had je gezien dat deze door een net heen geschoten is?

Ben ook benieuwd naar de andere foto's.
Ik vind je foto's geslaagd, doe het je niet na in iedergeval..