Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Mooie foto's. Zal wel moeilijk fotograferen zijn met de snelheid van die vogels. Zou je met photoshop misschien iets aan de achtergrond kunnen doen. De uil komt veel mooier uit met de lucht als achtergrond in foto 4.
De snelheid van de uil is nog niets vergeleken bij die van een valk! Maar evengoed gaat het inderdaad heel snel.
Nog even twee plaatjes van een valk in actie op de loer voordat ik naar Utrecht vertrek. Hij gaat zo waanzinnig snel en hoger dan de andere vogels...... Zo ongeveer de eerste keer dat ik hem zo scherp heb kunnen vastleggen.
Kaatje schreef:Zo ongeveer de eerste keer dat ik hem zo scherp heb kunnen vastleggen.
Hoi Kaatje,
Mocht je deze URL nog niet kennen, heb je misschien HIER nog iets aan. Selecteer "Movies" links onderin en dan "Continuous High Speed" en/of "AF-area Mode".
Cheers,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
Hele mooie foto's, dara kan je best trots op zijn!!
Met welke lens heb je deze genomen?
Ik ben namelijk van plan ook een spiegelreflex te kopen, maar pieker me suf welke lens ik moet nemen en 1 van de dingen die ik wil gaan fotograferen zijn dus (roof)vogels