Informatie op LCD-scherm
Informatie op LCD-scherm
Ik vroeg mij zo af of het mogelijk was om dezelfde informatie die af te lezen is van het kleine LCD schermpje boven op de camera ook op het grote LCD display gezet kan worden. Ik kan mijn vraag nergens anders terug vinden.
en veel meer!
gewoon aan het voorste instelwieltje draaien, compleet met histogram, hoge lichten indicator en nog veel meer. Maar wel pas als je de foto gemaakt hebt (D80).
en dat staat gewoon in de handleiding
ajuus
emiel
gewoon aan het voorste instelwieltje draaien, compleet met histogram, hoge lichten indicator en nog veel meer. Maar wel pas als je de foto gemaakt hebt (D80).

ajuus
emiel
WEBsite: https://docs.com/emiel-stroeve
ik denk dat bedoeld word wat er bijvoorbeeld ook op de d60 kan. Nog te nemen aantal foto's, diafragma, sluitertijden enzovoort. Of heb ik de vraag verkeerd begrepen?emiel schreef:en veel meer!
ajuus
emiel

is waar maar de tft van de d60 gaat uit na 10 sec als je niks doet en als je even ontspanknop half indrukt weer aan. (gaat ook uit als je met je oog naar zoeker gaat)selcuk schreef:D60 heeft geen top lcd,vandaar dat de instelinfo's op de tft staan.
Vreet alleen energie op de tft,een lcd kan je uren laten werken op de zuur van een appel.
Selcuk.