1

2

3

Zijn misschien geen topplaten maar wilde ze toch graag laten zien,
Groeten,
George
Maar des al niet te min....... Gefeliciteerd met je aankoopGM schreef:Toch misschien beter geweest achteraf om de iso op te schroeven. Zoals gezegd wou het zonnetje niet doorbreken. En zoals Mike al zei, het is toch wel even wennen zo'n nieuw objectief.
Dank voor jullie reacties/tips.
Groeten,
George
Dank je. De volgende fotos die ik post zullen beter zijn (hoop ik).Mike-Nikon schreef:Maar des al niet te min....... Gefeliciteerd met je aankoopGM schreef:Toch misschien beter geweest achteraf om de iso op te schroeven. Zoals gezegd wou het zonnetje niet doorbreken. En zoals Mike al zei, het is toch wel even wennen zo'n nieuw objectief.
Groeten,
George
Maak je geen zorgen.... je had mijn eerste foto's eens moeten zien met mijn nieuw aan geschaft objectief......GM schreef:Dank je. De volgende fotos die ik post zullen beter zijn (hoop ik).Mike-Nikon schreef:Maar des al niet te min....... Gefeliciteerd met je aankoopGM schreef:Toch misschien beter geweest achteraf om de iso op te schroeven. Zoals gezegd wou het zonnetje niet doorbreken. En zoals Mike al zei, het is toch wel even wennen zo'n nieuw objectief.
Groeten,
George
![]()
Groeten,
George