Nieuwe versie van D80
Nieuwe versie van D80
Hallo,
Ik heb geruchten gelezen dat er wellicht in april de nieuwe D80 (D80x of D90) uit zou kunnen komen. Ik vroeg me af of iemand toevallig al iets meer weet.
Groeten,
Chris.
Ik heb geruchten gelezen dat er wellicht in april de nieuwe D80 (D80x of D90) uit zou kunnen komen. Ik vroeg me af of iemand toevallig al iets meer weet.
Groeten,
Chris.
- V70ORD5
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Ja gaat er komen hoor, in juni '08, samen met nog een paar nieuwe....
Nikon D90
Nikon D300 Full frame
Nikon D3s with 21 mega pixel sensor
Nikon D3 with smaller body akin to the 5D
klik om het waarheidsgehalte zelf te bepalen.
Nikon D90
Nikon D300 Full frame
Nikon D3s with 21 mega pixel sensor
Nikon D3 with smaller body akin to the 5D
klik om het waarheidsgehalte zelf te bepalen.
...Eerst een FLITS..... en dan GEDONDER.....
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Volgens mij bedoelde TS het wel degelijk als een serieuze vraag.
Het serieuze antwoord is dat Nikon erg goed is in het bewaren van geheimen. We zullen dus pas echt iets weten op de dag de de D90 of whatever wordt aangekondigd.
Los daarvan hebben we allemaal ons gezond verstand en een dosis wens-vader-gedachte en daar komen alle geruchten vandaan. Het zou logisch zijn in het kader van productlevenscyclus dat er dit jaar nog een opvolger van de D80 uitkomt. Ook daarin weet Nikon te verrassen, zo was de introductie van de D300, tegelijk met de D3 voor velen een verrassing.
Alles wat je koopt aan camera krijgt binnen 3 jaar een opvolger, dus verheug je niet dat je lang "het nieuwste van het nieuwste" zult hebben.
Groeten,
Marnix
Het serieuze antwoord is dat Nikon erg goed is in het bewaren van geheimen. We zullen dus pas echt iets weten op de dag de de D90 of whatever wordt aangekondigd.
Los daarvan hebben we allemaal ons gezond verstand en een dosis wens-vader-gedachte en daar komen alle geruchten vandaan. Het zou logisch zijn in het kader van productlevenscyclus dat er dit jaar nog een opvolger van de D80 uitkomt. Ook daarin weet Nikon te verrassen, zo was de introductie van de D300, tegelijk met de D3 voor velen een verrassing.
Alles wat je koopt aan camera krijgt binnen 3 jaar een opvolger, dus verheug je niet dat je lang "het nieuwste van het nieuwste" zult hebben.
Groeten,
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.
over de d90 is al heel wat geschreven op dit forum, de zoekfunctie is je vriend 
ajuus
emiel

ajuus
emiel
WEBsite: https://docs.com/emiel-stroeve