Nieuwe shop in het midden des lands
Nieuwe shop in het midden des lands
In een fotomagazine zag ik een advertentie van cameratools staan.
Gevestigd in Apeldoorn aan de A1.
Misschien al wel bekend, maar misschien niet bij iedereen.
Vandaar deze hint.
www.cameratools.nl
Tammo
Gevestigd in Apeldoorn aan de A1.
Misschien al wel bekend, maar misschien niet bij iedereen.
Vandaar deze hint.
www.cameratools.nl
Tammo
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
De goedkope versie zonder VR en de duurdere met VR?newphotod60 schreef:maar bijvoorbeeld de
Nikon AF-S DX 55-200 mm f/4-5.6G ED bij deze zaak €259,00
Nikon AF-S DX 55-200 mm F/4-5.6G ED zwart bij foka €138,00
dus dat scheelt nogal is bijna de helft en exact dezelfde lens? of hebben jullie enig idee waar dit (bijna) 50% verschil vandaan komt
nee allebei zijn Nikon 55-200mm f/4-5.6G ED AF-S DX dus niet de VR versie die kost € 289,00 bij deze zaak en € 234,00 bij fokaSkippy schreef:De goedkope versie zonder VR en de duurdere met VR?newphotod60 schreef:maar bijvoorbeeld de
Nikon AF-S DX 55-200 mm f/4-5.6G ED bij deze zaak €259,00
Nikon AF-S DX 55-200 mm F/4-5.6G ED zwart bij foka €138,00
dus dat scheelt nogal is bijna de helft en exact dezelfde lens? of hebben jullie enig idee waar dit (bijna) 50% verschil vandaan komt
Vanmorgen heb ik bij cameratools een nieuwe printer gekocht.
Hierbij een eerste indruk van de, makkelijk te vinden, zaak.
De winkel is vrij bescheiden van oppervakte. Op dat moment was er drie man personeel. Een aantal statieven en een wand met cameratassen vangen je eerste blik. Relatief weinig camera's en lenzen in het zicht.
Niet een zaak om je NAS nog eens verder aan te wakkeren. Dan kun je veel beter bij Konijn terecht. Volgens een medewerker is de zaak ook meer gericht op internet verkopen, maar men wil toch de klant ook persoonlijk helpen en advies geven. Geeft een positieve indruk.
Je kijkt er dus niet je ogen uit.
Maar zoek je gericht, dan kun je hier toch wel krenten uit de pap halen.
En dat is nooit weg.
Tammo
Hierbij een eerste indruk van de, makkelijk te vinden, zaak.
De winkel is vrij bescheiden van oppervakte. Op dat moment was er drie man personeel. Een aantal statieven en een wand met cameratassen vangen je eerste blik. Relatief weinig camera's en lenzen in het zicht.
Niet een zaak om je NAS nog eens verder aan te wakkeren. Dan kun je veel beter bij Konijn terecht. Volgens een medewerker is de zaak ook meer gericht op internet verkopen, maar men wil toch de klant ook persoonlijk helpen en advies geven. Geeft een positieve indruk.
Je kijkt er dus niet je ogen uit.
Maar zoek je gericht, dan kun je hier toch wel krenten uit de pap halen.
En dat is nooit weg.
Tammo
Afgelopen vrijdag een mooi Gitzo statief en een balhoofd gekocht. Erg prettige geholpen zonder tijdsdruk. Wel fijn voor zo'n pittig uitgave...
Assortiment is niet zo groot als bij Konijnenberg maar voor mij wel voldoende. In de regio Veluwe en omstreken zijn soortgelijke winkels maar dungezaaid. Ze zijn niet de allergoedkoopste, maar het prijsverschil is maar zo klein dat er niet voor naar Urk of Den Ham ga rijden.
Assortiment is niet zo groot als bij Konijnenberg maar voor mij wel voldoende. In de regio Veluwe en omstreken zijn soortgelijke winkels maar dungezaaid. Ze zijn niet de allergoedkoopste, maar het prijsverschil is maar zo klein dat er niet voor naar Urk of Den Ham ga rijden.
Zo extreem is dat niet hoor:amjsch schreef:Opvallend goedkoop zijn de CF kaartjes nu bij Cameratools.
4 GB extreem IV voor € 54,00 !
Fons
http://www.yordeal.nl/index.php?option= ... Itemid=959
En yordeal rekent maar 1,50 verzendkosten, daarvoor kan ik niet naar Cameratools rijden.