Hierbij een met de super 70-300G

Voor een paar patajes bleven ze rondhangen.
Maar de meeuw links houdt meer van ketchup als de meeuw rechts.
zie pootjes.
Groetjes
Eerst de kleuren en nu de scherpte waar comentaar op komt.olle_griese schreef:mijn complimenten voor de scherpe foto,s.
Kleine kanttekening, de kleuren had je iets terug moeten schroeven en je bent iets te gretig geweest met het verscherpen potje.
Zo zij het!KvP schreef:Eerst de kleuren en nu de scherpte waar comentaar op komt.olle_griese schreef:mijn complimenten voor de scherpe foto,s.
Kleine kanttekening, de kleuren had je iets terug moeten schroeven en je bent iets te gretig geweest met het verscherpen potje.
Op zich helemaal niet erg, maar aangezien de foto zo uit de camera komt zonder kleur en scherpte aanpassing zijn die onterrechte geluiden.
Ik kan er ook niets aan doen dan de 80-200 AF-S zó scherp is.![]()
Ik heb er een hekel aan op mijn foto's te ONscherpen.
Gr Kees
Ik begrijp je reactie volkomen.olle_griese schreef:Het is geen gezeur hoor, ik wou dat ik ze had gemaakt en ik zal met mijn mening in het vervolg wat terughoudener zijn.
Ik geniet van die foto,s maar het valt me op dat de vogel zo ontzettend scherp is dat het lijkt alsof hij op de achtergrond is geplakt.
Met met scherp bedoel ik het contrast.
Prachtige plaat al lijkt het alsof deze meeuw een klap met een meelzak heeft gehad.deze een paar weken terug gemaakt in zandvoort (was ook een friet liefhebber)was mijn Nikkor AF-S 300 f/2.8 aan het testen