Manfrotto Mbag 80, waar koop ik die?

Discussies over statieven
Gesloten
natuurfotograaf

Manfrotto Mbag 80, waar koop ik die?

Bericht door natuurfotograaf » zo apr 20 2008 4:50 pm

Hallo,

Zoals de titel al zegt. Ik vind online wel het een en ander maar allemaal zijn ze niet op voorraad of duurt ontzettend lang.

Weet iemand een linkje of mogelijk zelf een filiaal rondom Venlo die deze tassen heeft?

Ik hoor het wel.

Gr M

sofa2007
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Manfrotto Mbag 80, waar koop ik die?

Bericht door sofa2007 » zo apr 20 2008 5:05 pm

natuurfotograaf schreef:Hallo,

Zoals de titel al zegt. Ik vind online wel het een en ander maar allemaal zijn ze niet op voorraad of duurt ontzettend lang.

Weet iemand een linkje of mogelijk zelf een filiaal rondom Venlo die deze tassen heeft?

Ik hoor het wel.

Gr M
Konijnenberg heeft 'em gewoon op voorraad.

Willem
Willem

______

D300 // D600 // Nikkor 14-24mm 2.8 G // Tamron SP 24-70 mm 2.8 // Nikkor 70-200 2.8 G // Panasonic DMC-LX5

http://www.flickr.com/photos/willem_schwertmann" onclick="window.open(this.href);return false;

natuurfotograaf

Bericht door natuurfotograaf » zo apr 20 2008 5:47 pm

KLopt helemaal! Waarschijnlijk niet goed gekeken!

Ik heb hem ook meteen besteld!

Mag dus op slot!

Bedankt.

Robin

Bericht door Robin » zo apr 20 2008 5:48 pm

Heb die van mij bij kamera express vandaan, maar foto konijnenberg is iets goedkoper geloof ik.

Maar je hebt dus eindelijk een statief gekocht 8)
Erg benieuwd welke het geworden is natuurlijk, let us know !

natuurfotograaf

Bericht door natuurfotograaf » zo apr 20 2008 6:27 pm

Hoi Robin,

ja ik heb eindelijk een Nieuw statief gekocht!!!

Het is een manfrotto geworden met bahoofd. Welk type enz. laat ik even in het midden omdat ik op dit forum merk dat sommige mensen met een te groot budget de kleintjes wel eens vertellen dat alleen het duurste goed genoeg is en ik dat niet altijd acceptabel vind.

Met gevolg dat al snel iets niet goed is of iets word afgekraakt waar iemand hard voor gewerkt heeft.

Maar ik kan je verzekeren dat ik al niet kan wachten om mijn set in onvangst te nemen. Ik heb deze besteld bij de kamera express.

Groet M.

Robin

Bericht door Robin » zo apr 20 2008 6:46 pm

Hoe zwaarder je objectief des te duurder je statief !
Wat voor type je ook hebt, veel plezier met je set in ieder geval 8)

Neem aan dat het merk statief hetzelfde is als de tas dus daar heb je echt geen miskoop hoor aan gedaan hoor. Aangezien je een mbag80 koopt in ieder geval geen klein statiefje :) :wink:

Neem aan dat je wel de tip voor >5 kg ondersteuning hebt overdacht en op de 055 bent uitgekomen :wink:

Have fun with it !!

19doerak59

Bericht door 19doerak59 » zo apr 20 2008 6:58 pm

natuurfotograaf schreef:Hoi Robin,

Het is een manfrotto geworden met bahoofd. Welk type enz. laat ik even in het midden omdat ik op dit forum merk dat sommige mensen met een te groot budget de kleintjes wel eens vertellen dat alleen het duurste goed genoeg is en ik dat niet altijd acceptabel vind.

Met gevolg dat al snel iets niet goed is of iets word afgekraakt waar iemand hard voor gewerkt heeft.

Maar ik kan je verzekeren dat ik al niet kan wachten om mijn set in onvangst te nemen. Ik heb deze besteld bij de kamera express.

Groet M.

met mijn bescheiden budget wil ik wel weten wat je hebt aangeschaft?

natuurfotograaf

Bericht door natuurfotograaf » zo apr 20 2008 7:12 pm

Robin schreef:Hoe zwaarder je objectief des te duurder je statief !
Wat voor type je ook hebt, veel plezier met je set in ieder geval 8)

Neem aan dat het merk statief hetzelfde is als de tas dus daar heb je echt geen miskoop hoor aan gedaan hoor. Aangezien je een mbag80 koopt in ieder geval geen klein statiefje :) :wink:

Neem aan dat je wel de tip voor >5 kg ondersteuning hebt overdacht en op de 055 bent uitgekomen :wink:

Have fun with it !!
Het is inderdaad een manfrotto 055 serie geworden met balhoofd.

Ik denk dat deze voor mijn D80 setje uitstekend gaat fungeren.

sofa2007
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door sofa2007 » zo apr 20 2008 7:25 pm

natuurfotograaf schreef:KLopt helemaal! Waarschijnlijk niet goed gekeken!

Ik heb hem ook meteen besteld!

Mag dus op slot!

Bedankt.
Ik had voor mijn statief eigenlijk de Mbag100 nodig, heb ik ook geprobeerd bij Konijn, geweldige tas, maar kost wel ruim 80 E , vind ik toch wel een hoop geld. Bind hem wel op m'n Lowepro.

Willem
Willem

______

D300 // D600 // Nikkor 14-24mm 2.8 G // Tamron SP 24-70 mm 2.8 // Nikkor 70-200 2.8 G // Panasonic DMC-LX5

http://www.flickr.com/photos/willem_schwertmann" onclick="window.open(this.href);return false;

yoyo

Bericht door yoyo » zo apr 20 2008 7:27 pm

Groet M.
Wat een onzin. Die mensen zijn door schade en schande ook wijzer geworden en willen beginners van de zelfde fouten behoeden, zodat die ook niet twee keer geld kwijt zijn.
Iedereen is vrij om te doen wat ze willen met de adviezen. Het is een vrij land.

PS
Ik heb ook een 055 gehad.

natuurfotograaf

Bericht door natuurfotograaf » zo apr 20 2008 7:50 pm

yoyo schreef:

Groet M.
Wat een onzin. Die mensen zijn door schade en schande ook wijzer geworden en willen beginners van de zelfde fouten behoeden, zodat die ook niet twee keer geld kwijt zijn.
Iedereen is vrij om te doen wat ze willen met de adviezen. Het is een vrij land.

PS
Ik heb ook een 055 gehad.
Dat dit een vrij land is dat is zeker! Maar juist door mensen die meteen beginnen met "wat een onzin" zorgt ervoor dat mensen hier bijvoorbaat al berichten schrijven met kromme tenen.

Advies is prima maar afkraak doen op iemands apparatuur is ongepast! En als ze het goed bedoelen dan sturen ze maar een PB.

Als mensen in een topic gaan bepalen voor iemand of het net aangeschafte lensje of wat dan ook valt in de categorie rommel vind ik gewoon niet kunnnen! dit noem ik dan ook geen advies meer.

@moderator.

De tas is besteld dus gooi maar op slot, anders denk ik dat dit weer een "off topic" topic word.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo apr 20 2008 11:15 pm

natuurfotograaf schreef:@moderator.

De tas is besteld dus gooi maar op slot, anders denk ik dat dit weer een "off topic" topic word.
Het is jouw draadje natuurfotograaf. Slotje derhalve.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Gesloten

Terug naar “Statieven”