Waarom is de D70(s) nog steeds zó populair?

Discussies over fotografie met de D70, D70s, D80, D90, en D7x00 serie. Nikon's semi-pro lijn met een DX-formaat sensor.
dirk-jan boon

Bericht door dirk-jan boon » di apr 22 2008 4:21 am

Leuk Robin , super Prijs hellaas wat meer clicks als mijn d70 toen (net iets meer als een jaartje heb ik hem al) en het is nog steeds een super cam :mrgreen: dat wordt dan wel een leeuwtje minder grillen in de vakantie :mrgreen: :D :lol:

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » di apr 22 2008 7:52 am

Gefeliciteerd, Robin! veel plezier ermee! Perfecte deal gedaan!
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

EelcoD7100
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door EelcoD7100 » di apr 22 2008 2:02 pm

Eh Robin....
:roll: :roll: Zo komt het natuurlijk nooit goed... :lol: :lol: :lol:
Maarreh de D-70's.... :wink:
Lijkt me een goed plan, enneh weer eventjes hééééél goed naar de doos kijken.... :twisted: :twisted:

Veel plezier met de nieuwe aanwinst....

Groetjes Eelco & Monique
http://500px.com/EelcoVandeKamp

Teun

Bericht door Teun » di apr 22 2008 5:20 pm

wim hazenhoek schreef:Gefeliciteerd met je aanwinst.Ik heb mijn d2h sinds januari dit jaar en ben er super tevreden over [ondanks maar 4mp].Ik heb alleen pech gehad met m,n spiegel unit[.zie m,n draadje hier over bij d1,d2 en d3].Mijn lichtnetadapter heb nieuw gekocht via MP. voor maar €45, zodat ik zelf m,n sensor kan reinigen. M, d70 is nu nog m,n back-up, maar ga nu sparen voor de d300 :D De mijne heeft trouwens 122044 clicks op de teller.
Waar kun je het totale aantal clicks zien? Is er zo'n telleroptie in je camera of maak je gewoon zelf een schatting? (is misschien een domme vraag :lol: )

Robin

Bericht door Robin » di apr 22 2008 5:41 pm

--- removed, because I'm unable to delete my account ---
Laatst gewijzigd door Robin op vr dec 11 2009 6:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Teun

Bericht door Teun » wo apr 23 2008 9:53 pm

Robin schreef:Dit kun je uit de exif gegevens van een foto halen. Ik gebruik zelf Opanda Iexif maar er zijn er meer :)
Oke bedankt, ik zal eens kijken hoeveel clicks mijn camera heeft gemaakt. :roll:

Plaats reactie

Terug naar “D70(s), D80, D90, D7x00”