Gr Corné
Ook in het buitenland?AlwinSitton schreef:Ik ga de lens waarschijnlijk volgende maand aanschaffen, samen met de Nikkor 105mm F2.8.
Wel met een leuke korting hoop ik voor je?AlwinSitton schreef:Nee, bij m'n werkMaud schreef:Ook in het buitenland?AlwinSitton schreef:Ik ga de lens waarschijnlijk volgende maand aanschaffen, samen met de Nikkor 105mm F2.8.Was het maar waar dat ik naar Amerika ging, scheelt ruim 400 euro.
En dat forumlid gaat dat keurig regelenJolanda schreef:Mijn bestelling voor deze lens heb ik zojuist weggedaan. Een vriendelijk forumlid gaat ervoor zorgen dat ik hem nog voor mijn vakantie in huis heb!
Ben heel erg benieuwd!
Jolanda
Waarom begin je daar niet een nieuw draadje voor? Zou ik maar even doen...natuurfotograaf schreef:Ik vraag mij het volgende af:
zijn er meer mensen die hebben opgemerkt dat als je de VR functie aanzet, de sluitertijd (zo lijkt het) gehalveerd word in de AF-C funtie?
Dit is mij opgevallen. Ik heb de lens nu 2 dagen maar het verschil in sluitertijd bij AF-A of AF-C is erg duidelijk.
Ik hoor het wel.
Groeten.