Ik vind het niet fatsoenlijk commentaar te geven op iemands mening over foto’s van een TS. Je kan je eigenmening er naast zetten en dat is ook hetgeen de TS van je verwacht.martijn01 schreef:ik vind ze niet geslaagd. Nu moet ik zeggen dat dat met een 18-70 ook moeilijk is. tennis is een vrij makkelijke sport om te fotograferen als je er de spullen voor hebt. En dat is een 18-70 niet bepaald. denk meer aan een 70-200, maar het liefst toch wel 300mm.
Ik moet zeggen dat ik de reactie van nicole totaal niet snap, ze zegt de volgende keer iets meer scherpte diepte. als ik eerlijk ben slaat dat eigenlijk helemaal nergens op. Je moet de actie los zien te krijgen van de achtergrond daar creeer je spanning mee. Dit wil absoluut niet zeggen dat je perse 2.8 lenzen nodig hebt. als je een simpele..... 70-300 ofzo aanschaft dat ding op 300mm zet. en het verrekte close maakt heb je spanning in je foto.
Verder hoor ik nicole zeggen, "jammer dat hij zich zo verbijt als hij een bal slaat. Zijn gezicht staat er niet altijd leuk op"
Dat slaat eigenlijk ook nergens op. sport is spanning en inspanning. het slaat toch nergens op als hij staat te glimlachen.... Tis geen fotostudio!!!!!!!
Dus ik vind dat voor je reactie geeft wel even moet checken of het daadwerkelijk klopt wat je zegt.
Nu moet niemand gaan zeggen is toch smaak, want het zijn feiten dat je in deze situaties
1. weinig scherpte diepte.
2. geen "vrolijke" gezichts uitdrukkingen.
Met vriendelijke groet,
M
Maar ook t.o.v. de TS is het niet leuk, want die ziet ineens mensen met elkaar in de clinch gaan over zijn foto’s. En daarvoor heeft hij zijn foto’s niet geplaatst.