Edit De Put: Laat maar staan, anderen zijn er blij mee ;-)

Wanneer u vragen heeft over foto's dan wel het fotograferen zelf, of wanneer u juist tips daarover heeft, dan kunt u deze hier kwijt.
Wernertjuh

Bericht door Wernertjuh » vr apr 25 2008 1:13 pm

Yvette Verwer schreef:Okay, succes.
Ik ben zelf trouwens dus meer van de grootheok (en standaard) lenzen en ik heb een Sigma 10-20 waar ik erg tevreden mee ben. een collega op de opleiding heet de (4x zo dure) Nikon 14-24, maar die is gelijk ook 4x zo zwaar (zo zwaar dat hij hem waarschijnlijk daarom niet meneemt op een trektocht door het Atlasgebergte).
Ik zie zeker dat zijn lens beter beelden afleverd (minder vertekening, scherper, helderder en betere kleuren), maar elk voordeel heb dus ook hier zijn nadeel, want mijn Sigma gaat moregen wel mee naar Tunesie.

groetjes....
Je hebt helemaal gelijk, maar je moet ergens tevreden zijn.
Zo is bijvoorbeeld de D3 ook stukken beter dan de D80, maar ook vele vele vele malen duurder. Dus je moet iets zoeken wat het maximale presteerd binnen je budget en dan moet je af en toe ergens aan toegeven zoals kwaliteit etc, maar nogmaals je moet ergens tevreden zijn.
En gelukkig hoef ik me geld er niet mee te verdienen en ga ik het allemaal aanschaffen omdat ik fotgraferen leuk vind..daarom hoeft het ook niet allemaal het beste van het beste te zijn.
Al is het wel erg moeilijk, want ik heb wel zoiets dat ik liever iets meer uitgeef en dan iets goeds heb, dan dat ik achteraf denk..sh*t had ik maar iets meer uitgegeven...Maar goed, iets is geen honderenden euro's en moet dus ergens tevreden zijn ;)

Ik wens je heel veel vakantie- en fotoplezier in Tunesie, maar dat gaat vast wel lukken!!!

Groeten!

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » vr apr 25 2008 4:48 pm

De Put schreef:Dit is toch een hele interessante actie van een onervaren moderator!
Laat ik eerst eens stellen dat ik helemaal niet op zoek ben naar een nieuwe set en dan ook geen reden zie voor dit topic. Als de mod even teruggelezen had dan had hij kunnen lezen dat ik reagereerde op het onderschrift van de schrijver voor mij. Deze stelde de vraag in het onderschrift en ik gaf daar, off topic uiteraard, antwoord op.

Desalniettemin vind ik het toch erg vreemd dat mijn post zonder PM notificatie uit een topic gesloopt wordt dat daardoor ook nog eens onleesbaar wordt. Op mijn eigen forum verzoek ik in zo'n geval de poster om on topic te blijven of ik corrigeer de post zelf met een dergelijke mededeling.

Dit hele topic mag wat mij betreft verwijderd worden.

Groeten,
Remco
Blijkbaar was het niet eens zo'n gekke aktie van me; dit is een erg populair draadje. Ondertussen haal ik natuurlijk niets meer weg; te laat nu iedereen er zo lekker mee aan de haal is gegaan.

Maar je hebt gelijk; ik had achteraf gezien beter even een opmerking kunnen plaatsen. Dit was wat al te enthousiast. Onderdeel van het leerproces? Dank je voor het geven van de aanleiding van deze les. :mrgreen:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

De Put

Bericht door De Put » vr apr 25 2008 9:17 pm

Graag gedaan Patrick, klasse reactie van je!
:-)

Plaats reactie

Terug naar “Vragen en tips over foto's en fotograferen”