Ja ik gebruik die van Giottos ook! Heb hem bij Kamera-express besteld.cresk schreef:Ah kijk eens aan. Thanks. Zijn ze in verschillende fotozaken verkrijgbaar?
Gr. Hans
Pas hier wel mee op, je moet hier handigheid in hebben om zelf je sensor te reinigen. Indien je dat niet goed kunt krijg je allemaal strepen op je sensor. Een Giottos is wel een stuk safer indien het alleen een klein stofje betreft.ruud schreef:tja gewoon een setje halen om de sensor te reinigen
Die strepen heb ik dus gehad, m'n collega kon het gelukkig binnen 10 minuten eraf krijgen. Erg vervelend, pas hier echt mee op!!ALE schreef:Pas hier wel mee op, je moet hier handigheid in hebben om zelf je sensor te reinigen. Indien je dat niet goed kunt krijg je allemaal strepen op je sensor. Een Giottos is wel een stuk safer indien het alleen een klein stofje betreft.ruud schreef:tja gewoon een setje halen om de sensor te reinigen
Suc6,
ALE
George Fennes schreef:Gerrit screef:Stof op de sensor? Mijn hond is in de rui. Ik denk dat ik mijn F6 maar weer ga gebruiken.
Strak plan Gerrit, dan zal ik jouw D3 wel in een harenvrije omgeving uitlaten![]()
Groetjes George