Groetjes William
Oh vandaar, ik was er namelijk de 27ste ook maar was in het Safaripark.william schreef:Speelland 27 april
Gelijk maar een gezins abbo aangeschaft om de diertjes te kunnen bekijken en vast te leggen , lijkt mij wel een goede oefening ..
Groetjes William
Iedereen kan zo'n overnachting/fotocursus ding doen voor 380€ ofzo :XDennis71 schreef:Zo zie je maar weer wat je allemaal al niet kan tegenkomenMooie plaatjes hoor.
Ik zou een nacht kunnen doorbrengen in het park met een prof. Rob Dolaard. Slapen in een tent en dan in de vroege morgen de dieren fotograferen.....helaas heb ik dat weekend al een concert
Maar niet voor 175 euro inclusief prof. fotograafPieter schreef:Iedereen kan zo'n overnachting/fotocursus ding doen voor 380€ ofzo :XDennis71 schreef:Zo zie je maar weer wat je allemaal al niet kan tegenkomenMooie plaatjes hoor.
Ik zou een nacht kunnen doorbrengen in het park met een prof. Rob Dolaard. Slapen in een tent en dan in de vroege morgen de dieren fotograferen.....helaas heb ik dat weekend al een concert