Hier een kleine impressie.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Geef gerust commentaar als je vindt dat het beter had gekund, onderbouw het of leg uit waarom. Dan kan ik er ook iets van leren.
Dat kadreren kwam ik thuis pas achter. Met de D200 heb je altijd iets meer op de foto dan je in de zoeker ziet en bij de D2H heb je een 100% zoekerbeeld. Dat is dus wel even wennen ben ik achter.emiel schreef:leuke foto's, met natuurlijk de giraffe als topper!
verder kader je nogal rigoreus, op veel foto's wordt her en der wat afgehakt. De laatste heeft een rare groenzweem. De roofvogel zou ik wat oplichten. Het takje voor die toekans is zonde, ook een prachtige compositie.
ajuus
emiel
De D200 doet iets van 95% meen ik. Ik denk dat je krappe kaderen wel iets meer is dan dat... :mrgreen:rbfoto.nl schreef:Dat kadreren kwam ik thuis pas achter. Met de D200 heb je altijd iets meer op de foto dan je in de zoeker ziet en bij de D2H heb je een 100% zoekerbeeld. Dat is dus wel even wennen ben ik achter.
Groenzweem zie ik nu ook, zal er zsm iets aan doen.
Haha ja dat klopt wel maar met 4MP dan is het toch wel even wat wennen. Liever precies goed kadreren want veel ruimte om te croppen heb je niet. Zo krap als ik nu gedaan heb is dus TE. Mooi leermomentje weer voor de volgende keer.PatrickP schreef:De D200 doet iets van 95% meen ik. Ik denk dat je krappe kaderen wel iets meer is dan dat... :mrgreen:rbfoto.nl schreef:Dat kadreren kwam ik thuis pas achter. Met de D200 heb je altijd iets meer op de foto dan je in de zoeker ziet en bij de D2H heb je een 100% zoekerbeeld. Dat is dus wel even wennen ben ik achter.
Groenzweem zie ik nu ook, zal er zsm iets aan doen.