Op Hemelvaart (vorig jaar) al om 6.00 uur open voor de dauwtrappers

1.

2.

3.

4.

5.

6. (de horizon is hier scheef en dat is goed; het loopt hier van rechts naar links langzaam naar beneden)

Na al die weidsheid en luchten zoek ik voor de variatie weleens wat anders op.vind daardoor 3 en 4 uit de toon vallen voor mij
Ik stitch tot nog toe met AutoStitch (ga nog wel eens serieus met Panoramaker Pro aan de slag).Heb je hier veel aangedaan (afgezien van aan elkaar zetten wbt panorama's)?
Dat was zo bedoeld. Vond de compositie wel OK. Breekt de lucht.Jammer dat het boompje op 2 net niet helemaal past.
Morgen een nieuwe kans? Wellicht net als vorig jaar met Hemelvaart voor de dauwtrappers extra vroeg open (zie mijn aangepaste startpost en hun website).Waarom ben ik vandaag nou niet naar de Hoge Veluwe gegaan...
Hoi Pasemi,Pasemi schreef:Had vandaag geen zin in Koninginnedag. Hier was het in ieder geval lekker rustig:
Op Hemelvaart (vorig jaar) al om 6.00 uur open voor de dauwtrappers, pas om 8.00 uur voor de auto's.
1.
2.
5.
6. (de horizon is hier scheef en dat is goed; het loopt hier van rechts naar links langzaam naar beneden)