@Lawrence, deze is wel heel bijzonder. Heb je nog overwogen om het witte vlekje rechts op de foto naast het hoofdje weg te clonen ?
forum kinderen ! [Verzamel]
- a90
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Geweldige platen weer
@Lawrence, deze is wel heel bijzonder. Heb je nog overwogen om het witte vlekje rechts op de foto naast het hoofdje weg te clonen ?
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
- aquarius
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Mooie plaatjes weer. Geweldig Maud foto 4. Ze kan zo in een sprookje.
Even een keer wat anders. Een actie foto.
Mijn zoon met het zoontje van mijn meisje aan het voetballen. (blijft dus forumkinderen
)
Wat een plezier had hij die middag.

Groetjes,
Aquarius
Mijn zoon met het zoontje van mijn meisje aan het voetballen. (blijft dus forumkinderen

Groetjes,
Aquarius
Het verschil tussen onkruid en een bloem is een oordeel.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.
-
Arend-ho
-
Geofgraphic
- wim hazenhoek
- Forumlid

Mijn zoon,een jongeman van 27jaar jong.
m,v,g; Wim
http://www.flickriver.com/photos/28717657@N08/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickriver.com/photos/28717657@N08/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Geofgraphic
Riemke schreef:Leuk contrast die twee laatste bijdragen. De springende kids (knap gefotografeerd trouwens) en het ingetogen portret van een "groot kind"
Wat voor sluitertijd heb je gebruikt Geof?
Is niet zo spannend hoor.
Het is een kwestie van timing.
Foto 1
Camera Model: NIKON D300
Image Date: 2008:05:04 16:18:10
Flash Used: No
Focal Length: 31.0mm (35mm equivalent: 46mm)
Exposure Time: 0.0010 s (1/1000)
Aperture: f/5.6
ISO equiv: 200
White Balance: Manual
Light Source: Fine Weather
Metering Mode: Matrix
Exposure: aperture priority (semi-auto)
Foto 2
Camera Model: NIKON D300
Image Date: 2008:05:04 16:17:16
Flash Used: No
Focal Length: 29.0mm (35mm equivalent: 43mm)
Exposure Time: 0.0010 s (1/1000)
Aperture: f/5.6
ISO equiv: 200
White Balance: Manual
Light Source: Fine Weather
Metering Mode: Matrix
Exposure: aperture priority (semi-auto)
Mooie platen weer.
Mijn oud buurmeisje kwam van het weekend weer op puppybezoek.
Een speeltje van de puppy's, een lege allesreinigerfles, probeerde ze open te maken. Dit lukte niet en dus vroeg ze het ons, wij net doen alsof het veel kracht kostte en het ons uiteindelijk ook niet lukte. De kleine aap kreeg de fles terug en liet ook zien dat zij veel kracht kon zetten. Een schitterend moment voor een foto. Die meid kan gelijk naar de toneelschool en hoeft de basisschool etc. niet te doen.
Haar rechteroor is ietwat overbelicht, maar de zon was behoorlijk fel.

Groet,
Irwan
Een speeltje van de puppy's, een lege allesreinigerfles, probeerde ze open te maken. Dit lukte niet en dus vroeg ze het ons, wij net doen alsof het veel kracht kostte en het ons uiteindelijk ook niet lukte. De kleine aap kreeg de fles terug en liet ook zien dat zij veel kracht kon zetten. Een schitterend moment voor een foto. Die meid kan gelijk naar de toneelschool en hoeft de basisschool etc. niet te doen.

Groet,
Irwan
- Maud
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Ballen metje grote 'broer' is altijd gaaf!!aquarius schreef:Mooie plaatjes weer. Geweldig Maud foto 4. Ze kan zo in een sprookje.
Mijn zoon met het zoontje van mijn meisje aan het voetballen. (blijft dus forumkinderen)
Groetjes,
Aquarius
thanks
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
- Maud
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Wist je niet dat heel veel kinderen gelijk doorgaan naar die theater schoolPancaran's schreef:Mooie platen weer.
Groet,
Irwan
Geweldig foto!
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief