ik kan mijn foto's niet meer openen - Help ?!
ik kan mijn foto's niet meer openen - Help ?!
Ik weet niet wat er is gebeurd, maar alle foto's op mijn PC kan ik niet meer openen door er met de muis er dubbel op te klikken.
De melding die ik krijg is :naambestand.jpg is geen geldige WIN-32 toepassing
De icoontjes zien er nu ook anders uit.
Weet iemand wat er aan de hand is ?
gr,
Patrick
De melding die ik krijg is :naambestand.jpg is geen geldige WIN-32 toepassing
De icoontjes zien er nu ook anders uit.
Weet iemand wat er aan de hand is ?
gr,
Patrick
- Roelof
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Waarschijnlijk ben je aan het rommelen geweest.
Selecteer een jpg bestand, klik erop met de rechtermeuisknop, kies voor openen met, selecteer nu de toepassing waarmee je jpg's wilt openen en zet het vinkje bij 'deze toepassing altijd gebruiken'
Wat je precies te zien krijgt, is een beetje afhankelijk van welke Windowsversie je precies gebruikt en met welk instellingen je dat doet, maar het het moet er genoeg op lijken oim deze procedure ongeveer te volgen.
Selecteer een jpg bestand, klik erop met de rechtermeuisknop, kies voor openen met, selecteer nu de toepassing waarmee je jpg's wilt openen en zet het vinkje bij 'deze toepassing altijd gebruiken'
Wat je precies te zien krijgt, is een beetje afhankelijk van welke Windowsversie je precies gebruikt en met welk instellingen je dat doet, maar het het moet er genoeg op lijken oim deze procedure ongeveer te volgen.
Iedereen maakt fouten, zelfs ik.
- Ed Post
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Op de één of andere manier had je het programma wat je gebruikt om je foto's te bekijken e.d. uit de lijst geknikkerd.
En dan kan ie het niet meer vinden he?
Maar of Opanda de boosdoener is???
En dan kan ie het niet meer vinden he?
Maar of Opanda de boosdoener is???
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
- JerryBig
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
@Ed Post:
Ik weet het niet helemaal zeker, maar kreeg exact hetzelfde vandaag, nadat ik gisteren n.a.v. een tip op dit forum het programma IExif geinstalleerd had. Iets anders kan ik me niet voorstellen.
'T was zo opgelost, maar je kijkt wel even raar op.
Gerrit
Ik weet het niet helemaal zeker, maar kreeg exact hetzelfde vandaag, nadat ik gisteren n.a.v. een tip op dit forum het programma IExif geinstalleerd had. Iets anders kan ik me niet voorstellen.
'T was zo opgelost, maar je kijkt wel even raar op.
Gerrit
V1 + J5 + D750 en kilo's aan glaswerk
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Sowieso backup gemaakt? Hoef je niet te schrikken....
Man sieht was man weiss - http://www.erfgoedfoto.nl